لغو عرضه ۵۱ درصد سهام کنترلی استقلال و پرسپولیس

طبق اطلاعیه فرابورس ایران چون تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشد، بنابراین عرضه کنترلی ۵۱ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتفی شد.

لغو عرضه ۵۱ درصد سهام کنترلی استقلال و پرسپولیس

به گزارش ممتاز نیوز، بر اساس اطلاعیه‌ای که برای عرضه عمده سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد پرسپولیس ۴ از سوی فرابورس اعلام شده بود، آمده است: با توجه به اینکه تا تاریخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده است، لذا عرضه سهام این باشگاه که قرار بود در تاریخ ۱۲ دی ماه انجام شود، موضوعیت نخواهد داشت.

14021009000189_Test_NewPhotoFree

همچنین در اطلاعیه دیگری در مورد عرضه ۵۱ درصد سهام کنترلی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد استقلال ۴ آمده است با توجه به اینکه تا تاریخ ۳ دی ماه ۱۴۰۲ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده لذا عرضه سهام استقلال در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ موضوعیت نخواهد داشت.

14021009000188_Test_NewPhotoFree

دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس سال گذشته از طریق بازار پایه فرابورس عرضه اولیه شدند و تبدیل به شرکت سهامی عام شدند و امسال قرار بود در راستای واگذاری دارایی‌ها و مولدسازی ۵۱ درصد سهام این دو باشگاه به صورت کنترلی و مدیریتی عرضه شود که چون این دو عرضه عمده مشتری نداشت بنابراین فعلاً لغو شده است.

متن کامل اطلاعیه را می‌توانید از اینجا +  پرسپولیس و  استقلال  + دریافت کنید.

انتهای پیام/


رمز ارز و بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.