ماجدی: مثلث مربی، بازیکن و والدین می تواند سبب پیشرفت فوتبال پایه شود

۳۱اردیبهشت،

سرپرست کمیته جوانان، دربارهٔ حضورش در سمینار فوتبال پایه AFC به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشیممتازنیوز، میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال دربارهٔ حضورش در سمینار فوتبال پایه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی گفت: سمینار بسیار خوبی بود که دربارهٔ بحث فوتبال پایه برگزار شد. البته این سمینار دربارهٔ فوتبال خردسالان و زیر ۱۲ سال بود. امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا، شعارش را توسعه فوتبال خردسالان قرار داده  ودر تمام نامه ها و مراسم AFC آرم گرس روتس دیده می گردد که اهمیت فوتبال خردسالان را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در سمینار مباحث و کارگاههای خوبی برگزار شد. فوتبال خردسالان مبحث بسیار مهمی است. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال تاکید داشت که در این رده مثلث مربی، بازیکن و والدین می تواند کارکرد های خوبی داشته باشد. آنها این سه فاکتور را به شکل یک مثلث طراحی کرده اند که بتواند فوتبال پایه را به سرمنزل مقصود برساند. البته این مهم در رده های بالاتر هم می تواند به کمک فوتبال پایه رده های قهرمانی هم بیاید.

ماجدی در پایان گفت: در این سمینار گفته شد که برای خردسالان فقط باید بحث شاد بودن و تفریح آنها مطرح باشد و اصلا و ابدا بحث نتیجه گیری مطرح نشود و رقابتها به شکل فستیوالی باشد تا خردسالان بتوانند از فوتبال لذت ببرند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.