مامور قلابی را شناسایی کنید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

مامور قلابی را شناسایی کنید

مرد تبهکار که در پوشش مامور و به بهانه بازداشت مشتری بانک از او ۱۵ میلیون تومان سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت ۱۴:۳۰ دوم خرداد ماه سال جاری فردی با مراجعه به گشت کلانتری ۱۲۹ جامی به مأموران اعلام کرد که فردی در پوشش مأمور اقدام به تهدید وی به بازداشت و نهایتا سرقت ۱۵ میلیون تومان از او کرده و متواری شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه شش تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: ظهر دوم خرداد ماه جهت وصول چک رمز دار به مبلغ ۷۲ میلیون دار به شعبه میدان فردوسی مراجعه کرده بودم که در آنجا فردی تحت عنوان مأمور به من نزدیک شد و ضمن معرفی خود به هویت «سرگرد احمدی» مدعی شد که دستور دستگیری مرا دارد. در حالی که در آن لحظه بسیار ترسیده و قادر به تصمیم گیری درستی نبودم، به همراه این فرد از بانک خارج شدم.

وی افزود: این شخص در بیرون بانک عنوان داشت که باید مرا مستقیما به زندان ببرد اما طبق قانون می توانم با پرداخت پول ـ به عنوان وثیقه ـ تا زمان روز دادگاه آزاد باشم ؛ با طرح این پیشنهاد از سوی این شخص ، بلافاصله هر دو نفر به شعبه بانک در خیابان انقلاب رفتیم؛ پس از نقد کردن چک ، مبلغ ۱۵ میلیون تومان را به این شخص تحویل داده و او نیز در ادامه و به بهانه تماس گرفتن با من شماره تلفن همراهم را یادداشت کرد و از محل دور شد.

مالباخته اضافه کرد: پس از دقایقی با یکی از دوستانم تماس گرفته و موضوع را به او اطلاع داده و آن زمان بود که متوجه سرقت پول های خود شدم که بلافاصله به گشت کلانتری مراجعه کرده اما با وجود گشتزنی در محدوده خیابان انقلاب موفق به شناسایی آن شخص نشدم.

با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان اداره پنجم با تصور اینکه مالباخته نزدیک به یک ساعت با متهم بوده و قادر به چهره نگاری است، قصد چهره نگاری تصویر متهم را داشتند اما در کمال تعجب مالباخته به آنها اظهار داشت که به علت ترس شدیدی که از رفتن به زندان به او دست داده بود، اطلاعات دقیقی از تصویر متهم به یاد ندارد.

کارآگاهان اداره پنجم در ادامه تحقیقات، با مراجعه به شعبه بانک خیابان انقلاب، تصاویر دوربین های مداربسته بانکی را تحت بررسی قرارداده و موفق به شناسایی تصویر مالباخته و شخص همراه وی شدند که مالباخته نیز تصویر این شخص را به عنوان سارق تحت پوشش مأمور، مورد شناسایی قرار داد.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب اداره پنجم گفت: شناسایی و دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم نیز جهت شناسایی و دستگیری هرچه سریع تر وی ، از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است.

وی افزود: از کلیه شهروندان محترمی که موفق به شناسایی هویت واقعی متهم شده و اطلاعاتی از محل های تردد و یا مخفیگاه وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۲۳۷ و ۵۱۰۵۵۲۳۸ در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

سرهنگ علی غیاثوند اضافه کرد: همچنین از کلیه مالباختگان و شکات احتمالی دیگر که موفق به شناسایی تصویر متهم شده اند نیز دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی – پلیس آگاهی تهران بزرگ، مراجعه کنند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالAugust 7, 2012 03:20 PM  تعداد مشاهده: ۸۸

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.