مانور مقابله با افت “فشار گاز” در استان گیلان در حال برگزاری است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر آمادگی شرکت ملی گاز برای مقابله با وقوع بحران در شبکه سراسری توزیع گاز، گفت: مانور مقابله با افت فشار گاز در همه استان ها برگزار می گردد هم اکنون در استان گیلان در حال انجام است.

محمدرضا یوسفی پور رئیس HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) شرکت ملی گاز ایران  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مانور گسترده مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در خطوط انتقال و شبکه های توزیع گاز استان گیلان برای مقابله با افت فشار در شبکه توزیع گاز امروز در حال برگزاری است.
 
وی افزود: شرکت های گاز استانهای قزوین، اردبیل و مازندران نیز  و شرکت عملیاتی منطقه استان گاز گیلان به عنوان شرکت های معین در این عملیات حضور دارند و به این شرکت کمک می کنند.
 
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: مانور یکروزه مقابله با افت فشار در استان گیلان با حضور ۲۰۰ نفر از استانهای مجاور با هدف حفظ آمادگی کارکنان شرکت ملی گاز اجرا می گردد.  
 
یوسفی پور گفت: شرکت ملی گاز موظف است برای مقابله با بحران های مختلف، آمادگی نیروهای خود را حفظ کند.
 
وی اظهار داشت: مانورهای شرکت ملی گاز برای مقابله با افت فشار گاز در همه استان های کشور برگزار می گردد و تاکنون چند استان نیز میزبان این مانورها بوده اند.
 
رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: با وجود افزایش شدید میزان مصرف و ثبت رکورد مصرف روزانه ۴۸۰میلیون مترمکعب، تاکنون مشکل قطعی گاز وجود نداشته است.
 
یوسفی پور اضافه کرد: در سال جاری تعداد مشترکان شبکه گاز کشور به طور بی سابقه ای افزایش یافته اما این مساله خللی در خدمات رسانی شرکت ملی گاز به مردم ایجاد نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ملی گاز ایران در هرساله برنامه و مانورهای مختلفی را در جهت ایمنی بیشتر و ارائه خدمات بهتر برگزار می کند این مانور اکثر در مراکز پالایشگاهها، ایستگاه تقویت فشار اجرا می شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.