مانچینی: برای رویارویی با یونایتد استرس ندارم

یکشنبه ۱۰ اردیبهشت – ۰۵:۰۷:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی باوردارد ملاقات با همشهری‌ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده اما او آرامش خود را برای این منظور حفظ کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، روبرتو مانچینی پیش از دربی شهر منچستر و رویارویی با یونایتدها در دیدار فرداشب اظهار داشت: به هیچ وجه عصبی نیستم. خیلی از خبرنگاران در این مورد از من در این‌باره در چند روز روز گذشته سئوال کرده‌اند. می گویم واقعا چرا باید عصبی و نگران باشم؟ شاید طرح این سئوال بخاطر موقعیت کنونی تیم باشد. اما واقعیت این است که منچسترسیتی ،‌اکنون تیم بالانشین جدول است و همین روند را از ابتدای فصل حفظ کرده است. این امر خود نشان می‌دهد که قدرت و توان تیم چقدر زیاد است.
وی که تیمش اکنون با ۸۰ امتیاز در رده دوم و در فاصله ۳ امتیازی منچستریونایتد صدرنشین است، در صورت کسب برتری در جدال فردا شب در ورزشگاه اتحاد، بار دیگر به پله نخست جدول بازخواهد گشت. زیرا تیم او از میانگین گل زده بهتری نسبت به شیاطین سرخ برخوردار است و در صورت کسب پیروزی در دو هفته آینده، حتی رویای قهرمانی را به واقعیت مبدل خواهد کرد.
مانچو که شاگردانش در رویارویی ابتدای فصل ۶ بر یک شیاطین سرخ را در اولدترافورد خرد کردند، افزود: در این نکته شکی وجود ندارد که مصاف ما و آنها بسیار با اهمیت است. پراهمیت برای ما و مدیران‌مان ، همین‌طور حائز اهمیت برای منچستریونایتد و مدیرانش. البته مدیران من‌سیتی درک بالایی دارند و متوجه هستند تیم در چه شرایطی از ابتدای فصل در جدول موقعیت ممتازی داشته است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۹۱۷۰۷۳۳۸۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.