«مایلی‌کهن – جلالی» گزینه اصلی پرسپولیس

۱۸اردیبهشت،

مدیران باشگاه پرسپولیس گزینه‌های اندکی برای سرمربیگری فصل آینده خود دارند.

ممتازنیوز: مدیران باشگاه پرسپولیس گزینه‌های اندکی برای سرمربیگری فصل آینده خود دارند.

پرسپولیسی‌ها بعد از ظهر امروز رسما با استعفای یحیی گل‌محمدی موافقت کردند تا دوباره داستان «انتخاب سرمربی» در این تیم آغاز شود. آن‌ها فصل قبل پیش از آنکه مانوئل ژوزه را به عنوان سرمربی خود معرفی کنند، مدت‌ها وعده می‌دادند که به زودی سرمربی خود را معرفی خواهند کرد اما معرفی سرمربی سرخپوشان دائم به دلایل مختلف به تعویق می‌افتاد. حالا دوباره پرسپولیس وارد مرحله انتخاب سرمربی شده و آن‌طور که پایگاه اینترنتی رسمی این باشگاه نوشته، سرمربی تا ۴۸ ساعت آینده انتخاب می‌شود.

پرسپولیس در حال حاضر ۳ گزینه جدی برای نیمکت خود دارد که هر سه گزینه، نام‌هایی آشنا می باشند. درسی که مدیریت باشگاه از سختی‌های انتخاب سرمربی در فصل قبل گرفته این است که باید به سراغ گزینه‌هایی بروند که با فوتبال ایران آشنا می باشند و زود موافقت یا مخالفت خود را اعلام می‌کنند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های باشگاه پرسپولیس است. او البته یک بدهی مالیاتی ۶۰۰ میلیون تومانی دارد که اگر پرسپولیسی‌ها بخواهند با او قرارداد ببندند باید علاوه بر رقم قرارداد، این بدهی را هم پرداخت کنند. از طرفی مذاکره با برانکو حداقل یک هفته زمان می برد و این با وعده پرسپولیسی ها مبنی بر معرفی سرمربی در ۴۸ ساعت آینده، جور درنمی آید.

گزینه دوم کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی سپاهان اصفهان است که فصل قبل این تیم اصفهانی را قهرمان لیگ برتر کرد و امسال هم با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید. البته پرسپولیسی‌ها تجربه خوبی از کار کردن با کرانچار ندارند و اگر از او تجربه تلخی نداشته باشند، حداقل خاطره شیرین هم ندارند. از طرفی رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان که استعفا داده بود، سال آینده هم مدیرعامل باشگاه اصفهانی خواهد بود و حاضر نمی‌شود به این راحتی کرانچار را از دست بدهد.

گزینه سوم پرسپولیسی‌ها هم زوج «مایلی‌کهن – جلالی» است. محمد مایلی‌کهن و مجید جلالی که رابطه خوبی با هم دارند، می‌توانند سهل الوصول ترین کادر ممکن باشند. جالب است که این دو نفر با اینکه تا حالا در تیم‌های مطرح داخلی سرمربیگری کرده‌اند، هیچ وقت نتوانسته‌اند سرمربی پرسپولیس شوند. محمد مایلی‌کهن که همیشه انتظار رسیدن به این جایگاه را داشته و بعضا در مصاحبه‌هایش به این نکته اشاره کرده است. مجید جلالی هم سال‌ها قبل تا یک قدمی سرمربیگری پرسپولیس پیش رفت اما در آخرین دقایق با علی پروین که آن زمان همه کاره پرسپولیس بود به توافق نرسید. مجید جلالی پیش از این هم گفته بود برای پاکسازی فوتبال باید از تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس آغاز کند که هواداران بسیاری دارند.

حالا باید تا پایان این ۴۸ ساعت صبر کرد و دید آیا امسال هم وعده‌های پرسپولیسی‌ها در مورد انتخاب سرمربی دائما به تعویق می‌افتد یا اینکه رویانیان امسال باتجربه شده و به سرعت سرمربی تیمش را انتخاب می‌کند.

خبرآنلاین


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.