مباحث و مصوبات شورای فرهنگ عمومی در جامعه عملیاتی شود

حجت‌الاسلام و المسلمین ˈحسین توسلیˈ روز دوشنبه در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی رودهن که با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و سرمایه‌ گذاری کلان، جوانان ما را به سمت مباحث منحرف کننده از دین اسلام می کشاند و با ایجاد هجمه های فرهنگی، اراده و انگیزه جوانان ناب و پاک ایران را می گیرد.

وی افزود: بحث‌های فرهنگی که در این جلسات مطرح می شود را می توان زیربنای بسیاری از فعالیت های فرهنگ دانست که می تواند در ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان نقش اصلی را ایفا ‌کند.

امام جمعه شهرهای رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی خاطرنشان کرد: در برخی از ادارات شهرستان به مقوله فرهنگ به طور جدی و اساسی در کنار مباحث عمرانی و خدماتی توجه نمی شود که لازم است امکانات فرهنگی شهر را با نگاهی متفاوت فراهم کرد.

حجت الاسلام توسلی گفت: شورای فرهنگ عمومی در تصمیم‌سازی‌ها، آسیب‌شناسی فعالیت‌ها، تبادل نظر و امر و نهی دستگاه‌های اجرایی هر منطقه نقش بسزایی دارد که می تواند با اجرای مصوبات، گامی موثر بردارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب یکی از کارشناسی‎ترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی است، افزود: اجرای این مصوبه نیازمند فراهم سازی زیرساخت های لازم و اساسی است که با توجه به هجمه های دشمن لازم است به این مهم توجه ویژه ای شود./ب

تهرام/۷۲۴۶/۱۴۹۷/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.