مبین نت: شبکه‌مان را در ۷شهر جمع آوری کردیم

۳۱اردیبهشت،

 

شرکت ارتباطات مبین‌نت به سبب تعداد پایین مشترکان و نبود صرفه اقتصادی در هفت شهر دکل‌های وایمکس خود را جمع‌آوری کرده است.
 
ناصر حسین اصفهانی مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین‌نت، با تایید این خبر با بیان اینکه تعداد مشترکان این شهرها با وجود روشن بودن شبکه در یک سال قبل و تبلیغات فراونی که انجام شده بسیار پایین‌تر از حد تصور بوده است، گفت: در بعضی از شهرها بیشتر از ۱۵ مشترک وایمکس نداشتیم و همین موضوع سبب شد تا در نهایت به سبب هزینه‌های بالای نگهداری شبکه از ادامه ارایه سرویس در این شهرها اجتناب کنیم.

وی افزود: ضمن عذرخواهی از مشترکان کنونی مبین‌نت در این هفت شهر، صرف‌نظر از هر میزان استفاده از سرویس وایمکس، پول پرداخت شده توسط مشترکان را به صورت کامل به آنها باز خواهیم گرداند.

اصفهانی عامل جذب پایین مشترکان وایمکس را رقابت جدی ADSL و تمایل پایین استفاده از سرویس‌های اینترنت سیار در این مناطق دانست. 

اصفهانی با بیان اینکه ایراداتی در طرح تجاری مبین‌نت از همان ابتدا وجود داشته است، افزود: طرح تازهی به رگولاتوری برای کاهش میزان تعهدات پوششی مبین‌نت ارایه کرده‌ایم که امیدواریم مسوولان سازمان تنظیم مقررات در این زمینه با مبین‌نت همکاری کنند.
روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت در پاسخ به درخواست اعلام اسامی این هفت شهر گفت: به زودی در اطلاعیه‌ای که از سوی روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت منتشر خواهد شد، اسامی این شهرها و دلایل این اقدام اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.