پردیسان قم به شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت پیوست

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شهر تازه پردیسان قم که در جنوب این شهر قرار دارد تحت پوشش شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت قرار گرفت. پردیسان با توجه به مجاورتش با شهر قم و هم‌چنین ساخت پروژه‌های مسکن مهر در آن، از رشد جمعیت‌ قابل‌توجهی برخوردار است و هم‌اکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر همین اساس، شرکت ارتباطات مبین‌نت به سبب عدم وجود زیرساخت‌های مخابراتی مناسب برای توزیع اینترنت و هم‌چنین عدم پوشش این منطقه توسط سایر اپراتورها، به عنوان «برترین ارایه‌دهنده‌ی خدمات وایمکس در ایران»، شهر تازه پردیسان را تحت پوشش خود قرار داده است.
 
بافت جمعیتی این شهر که اغلب شامل دانش‌جویان و طلاب است و هم‌چنین تجمع تعداد بسیار بسیاری از مؤسسه‌ها و مراکز فرهنگی و دانشگاهی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و نزدیکی به حوزه‌ی علمیه‌ی قم سبب شد تا مبین‌نت بخش‌های بسیاری از این شهر را تحت پوشش خود برده و بناست تا سال ۹۳ نیز کل شهر از اینترنت پرسرعت بی‌سیم وایمکس مبین‌نت بهره‌مند شود.
 
ساکنان شهر تازه پردیسان که علاقه‌مند به اشتراک وایمکس مبین‌نت می باشند، می‌توانند به عوامل فروش مستقر در شهر قم مراجعه کنند. فهرست عوامل فروش در قم از طریق وب‌سایت مبین‌نت به نشانی mobinnet.ir در دسترس این عزیزان قرار دارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.