مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران، جایزه ملی کیفیت دریافت نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

12-55.JPG

مدیرروابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران اعلام نمود: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران موفق به کسب جایزه ملی کیفیت در نهمین دوره برگزاری این جایزه شد.

به گزارش تفسیری سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرسلامی با اعلام این خبر گفت: جایزه ملی کیفیت ایران هرساله در روز ملی کیفیت به مراکزی که در زمینه ارتقاء وضعیت کیفیت محصول یا خدمات خود فعالیت‌های مفیدی داشته‌اند و در کسب رضایت‌مندی مشتریان و حرکت در مسیر موفقیت پایدار قدم‌های مؤثری برداشته‌اند اعطاء می‌شوند.

وی افزود: این جایزه درسطوح اهتمام، اشتهار و تندیس هرساله پس از انجام ارزیابی‌های متعدد از سوی سازمان ملی استاندارد اعطاء می‌شود، درهشت دوره پیشی برگزاری این جایزه هیچ مجموعه‌ای موفق به دریافت جایزه در سطحی بالاتر از اشتهار نشده بود و صرفاً در این دوره تنها یک مجموعه صنعتی در کشورموفق به دریافت جایزه ملی کیفیت در سطح تندیس برنز شدند.

به گفته میرسلامی، دراین دوره جایزه کیفیت ملی به ۲۰ سازمان و مرکز که درکل کشور درحوزه‌های مختلف فعالیت دارند تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه مجتمع دارویی درمانی هلال‌ایران یکی از این مراکز بود که در کل کشورموفق به دریافت جایزه ملی کیفیت در سطح اهتمام شد گفت: این مجتمع تنها مرکز ارائه‌کننده خدمات بهداشتی و درمانی در سطح کشور بود که در این دوره موفق به دریافت جایزه ملی کیفیت شد.

میرسلامی افزود: جایزه ملی کیفیت درروزملی کیفیت ایران در سالن مرکزهمایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور وزیر فن‌آوری و ارتباطات، رئیس سازمان ملی استاندارد ملی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رئیس اتاق بازرگانی تهران برگزار و به مدیر عامل مجتمع دکتر حبیبی اهداء شد.

جایزه ملی کیفیت

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.