مجلس ملزم به رسیدگی به طرح فراغت سالمندان می‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس ملزم به رسیدگی به طرح فراغت سالمندان در جامعه است و وضعیت کنونی آنها در جامعه مناسب نیست لذا مشکلات این قشر در بهارستان باید در دستور کار قرار گیرد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز تکریم سالمندان و لزوم رسیدگی بهارستان به این قشر گفت: سالمندان در جامعه باید تحت حمایت خاص قرار بگیرند و کمیسیون اجتماعی باید در برنامه‌های آتی خود از تصویب لوایح و طرح‌های مختلف به این گروه توجه ویژه داشته باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه کهنسالان در جامعه نیاز به توجه ویژه دارند و نباید بیش از حد توان کار کنند، بیان کرد: سالخوردگان باید از ایام اوقات فراغت بیشتری برخوردار باشد و از ثمرات زندگی خود استفاده لازم را ببرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی سالمندان در جامعه مناسب نبوده و مشکلات این قشر در بهارستان باید در دستور کار قرار گیرد و برای رفع مسائل آنها اقدام عملی صورت گیرد.
 
گفتنی است سالمندان جامعه ما امروز پس بازنشستگی برای گذران معاش زندگی به چند شغله بودن روی آورده و از فراغت کمتری برخوردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.