مجلس نهم باید روند اقتدار ایران در عرصه هسته ای را با قدرت ادامه دهد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمای تهران با کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان شب گذشته در شرق تهران برگزار شد و این کاندیداها طی سخنانی به اهمیت مجلس نهم اشاره کردند.

مجتبی رحماندوست مشاور سابق رئیس جمهور و کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در این نشست گفت: تمامی برنامه های انقلاب اسلامی با حضور مردم بوده و تا زمانی که مردم با انقلاب باشند می توان امیدوار بود که انقلاب حفظ می شود اما اگر از مواضع خود بازگشت کنیم دیگر چیزی از انقلاب باقی  نمی ماند.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر تبعیض، بی عدالتی و فاصله گرفتن مسئولان اجرایی از عدالت مردم را اذیت کرده است. باید مجلسی تشکیل شود که نقاط شکاف و فاصله میان قوای سه گانه را با استفاده از قوه نظارتی شناسایی و آسیب شناسی کند.

رحماندوست خاطرنشان کرد: مجلس نهم باید تلاش زیادی برای بیشتر کردن انسجام مردم و قوای سه گانه انجام دهد.

همچنین در ادامه این نشست ابراهیم انصاریان مشاور سابق وزیر امور خارجه و کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشت: تدابیر مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی موجب شده است تا امروز ایران در عرصه بین الملل جایگاه بالایی داشته باشد و بتواند ایده های خود را با منطق و استدلال مطرح کند.

وی با موفق ارزیابی کردن مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۵ گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری یک روحانی شیعه که افتخاری برای ملت ایران است به جایی رسیده ایم که در هرجای دنیا قرار است تصمیمی گرفته شود ابتدا مطرح می شود که باید با ایران مذاکره کرد.

انصاریان تصریح کرد: بر اساس مقاله یک روزنامه امریکایی و به اعتراف خود انها هم اکنون سه شخصیت مقاوم جهان اسلام یعنی آیت الله خامنه ای در ایران، آیت الله سیستانی در عراق و سید حسن نصر الله در لبنان سیاست های جهان اسلام را مشخص می کنند.

مشاور سابق وزیر امور خارجه ادامه داد: امیدوارم مجلس آینده بتواند روند اقتدار کنونی ایران در مسئله هسته ای و بحث های دفاعی و نظامی را با قدرت بیشتر ادامه دهد و کمترین سستی در این راه نداشته باشد.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.