مجوز ۱۵ آژانس گردشگری به دلیل برپایی تورهای گردشگری غیر اخلاقی لغو شد

به گزارش خبرآنلاین؛ پس از ان قرار شد که با تورها و آژانسهایی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند برخورد شود.

 همچنین تیم ویژه در اماکن عمومی برای برخورد فوری با آژانس های متخلف برگزار می شود  و در راستای اجرای طرحهای مختلف امنیت اخلاقی این بار پلیس با تورهای غیراخلاقی برخورد می کند.

هرچند که فرمانده ناجا با اشاره به وظایف مختلف نیروی انتظامی در گفت وگو با فارس معتقد است تشکیل پلیس گردشگری امکان‌پذیر نیست.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ،ادامه می دهد: ما نمی‌توانیم در بسیاری از امور صنفی به صورت مستقیم وارد عمل شویم بلکه هر صنف باید بر اساس قوانین و مقررات خود نسبت به فعالیت‌ها اقدامات نظارتی را به انجام برساند. ما در صورتی وارد عمل می‌شویم که صنف موردنظر از ما یاری بخواهد که در آن صورت پلیس اماکن وارد عمل خواهد شد و با متخلفین برخورد خواهد کرد.
 

لغو مجوز ۱۵آژانس گردشگری متخلف در برپایی تورهای غیراخلاقی

 در ادامه برخورد پلیس با  تورها و آژانسها ،مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی از آغاز فعالیت گشت‌های غیرمحسوس در ارزیابی عملکرد آژانس‌ها خبر می دهد و می گوید: مجوز ۱۵ آژانس گردشگری متخلف در برپایی تورهای غیراخلاقی در پایتخت لغو مجوز شد.

مرتضی شریفی به فارس می گوید: در هفته گذشته مجوز ۱۵ آژانس گردشگری متخلف در برپایی تورهای غیراخلاقی را لغو کردیم. برای ۷ آژانس متخلف دیگر نیز در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل امور مراکز و خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه  گشت‌های غیرمحسوس ارزیابی عملکرد آژانس‌های گردشگری نیز آغاز به کار کرده است که برای نمونه تعدادی از تورهای غیرمجاز گردشگری که از مبدأ میدان آرژانتین، سفر خود را آغاز می‌کردند ، شناسایی شدند.

به گفته او معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برخورد با عواملی که منجر به ایجاد فضای ناسالم در بخش گردشگری کشور می‌شوند را با جدیت در دستور کار دارد.

۴۷۲۳۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.