محاصره تروریستها درحلب

جام جم آنلاین: گزارش‌های رسیده از حلب حاکی است این شهر هنوز شاهد درگیری شدید ارتش و گروهک‌های مسلح است.پاکسازی‌ها ادامه دارد و درگیری‌ها در حال انتقال به سوی سیف‌الدوله و منطقه السکری است.

تلویزیون الدنیا اعلام کرد که شهر حلب هنوز برای ممانعت از فرار افراد مسلح کاملا در محاصره ارتش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری عاجل سوریه، ارتش امروز عملیاتی منحصر به فرد در منطقه میسلون در حلب برگزار کرد.

بنا بر این گزارش، یگان ویژه‌ای از ارتش سوریه ضدحمله‌ای به مقر و محل استقرار افراد مسلح در میدان میسلون انجام داد و تمامی افراد متمرکز در آن نقطه را از پای در آورد.

یک مقام امنیتی به عاجل اعلام کرد که که تعداد تروریست‌هایی که در این میدان کشته شدند بیش از ۴۰ نفر است و پس از اجرای عملیات مقادیر بسیاری سلاح نیز کشف و ضبط شد.

دیگر مناطق حلب نیز هنوز شاهد ادامه عملیات زمینی ارتش است.

منطقه باب الحدید شاهد تبادل آتش ارتش و افراد مسلحی است که هنوز از نتیجه این درگیری گزارشی مخابره نشده است.

رفعت خلیل؛ فرمانده گروه موسوم به «لشگر فتح» وابسته به گروهک ارتش آزاد سوریه شب گذشته در حمله به یک ایست بازرسی ارتش در صلاح الدین حلب کشته شد.

همچنین هفت سعودی امروز در حلب بازداشت شدند. این افراد نقشه گردشگری نزد خود داشتند اما در تونل‌های فاضلاب شهر حلب گرفتار نیروهای مسلح سوریه شدند. این افراد در نزدیکی پارک عمومی میدان سعدالله الجابری حلب بازداشت شدند.

ساکنان منطقه حلب جدید امروز از استاندار حلب خواستند برای رفع مشکل نان این منطقه  اقدام فوری انجام بدهد. این ساکنان خواستند تا نانوایی حلب جدید در مجاورت رستوران سحر الشرق که چند روز است به دلیل کمبود سوخت تعطیل شده است، هر چه زودتر تولید را از سر بگیرد. ساکنان اعلام کردند که با حضور مردم دیگر مناطق حلب در این منطقه، بحرانی واقعی شکل خواهد گرفت اگر به خواسته آنان توجهی نشود.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.