محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی

جام جم آنلاین: پلیس راه نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در روزهای ۱۱ الی ۱۶ خرداد و نیز تعطیلات آخر هفته در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، در اطلاعیه پلیس راه نیروی انتظامی آمده است: با عنایت به برگزاری مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در روزهای ۱۱ الی ۱۶ خرداد و تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور؛ مقررات ویژه ای از سوی پلیس راه از روز چهارشنبه ۱۰ تا روز سه شنبه ۱۶ خرداد به اجرا گذاشته می شود.

۱- محدودیت و ممنوعیت ترافیکی

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه ۱۰ خرداد الی ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۶ خرداد در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان، مشهد، ساوه- همدان و بالعکس ممنوع می باشد.

۲- محور کرج – چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج چالوس کماکان از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ خرداد نیز ممنوع می باشد.

ب: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

ج – تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۶ خرداد، تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می باشد.

۳- محور هراز

الف – تردد کلیه تریلرها از این محور کماکان از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ خردادماه نیز ممنوع می باشد.

ب – تردد کلیه کامیون ها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه (مورخ روزهای ۱۰، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ خرداد) و همچنین از ساعت شش الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۵ خرداد) از محور هراز ممنوع می باشد.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز شنبه ۱۳ الی ساعت شش روز یکشنبه ۱۴ خرداد از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۲۳ روز شنبه ۱۳ خرداد الی ساعت شش بامداد روز یکشنبه ۱۴ خرداد تردد کلیه وسایل نقلیه از آمل به سمت رودهن (انتهای بلوار کریتون) بصورت یکطرفه می باشد.

د- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۱۵ خرداد الی ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۱۶ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ روز دوشنبه (۱۵ خرداد) الی ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۱۶ خرداد تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (انتهای بلوار کریتون) بصورت یکطرفه می باشد.

۴- محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها بجز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۰، ۱۲، ۱۳ و ۱۴) خرداد و همچنین از ساعت شش الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۵ خرداد از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

۵- محور قدیم قزوین- رشت

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد الی روز سه شنبه ۱۶ خرداد از قزوین به رشت و بالعکس در محور قدیم قزوین ـ رشت ممنوع است و ضمنا تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزاد راه قزوین ـ رشت نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

۶- محور آستارا ـ اردبیل

تردد انواع کامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد الی روز سه شنبه ۱۶ خرداد از آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

۷- محور قم

الف- تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری به جز حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز شنبه ۱۳ خرداد الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۵ خرداد از محور قدیم قم- تهران و بالعکس ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از آزاد راه سلفچگان- ساوه یا محور قدیم سلفچگان- ساوه تردد نمایند.

ب- کلیه وسایل نقلیه باربری از ساعت هشت روز شنبه ۱۳ خرداد الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد که از استان های جنوبی کشور (هرمزگان- سیستان بلوچستان- کرمان و یزد) بطرف قم در حرکت هستند بایستی از مسیر (سه راهی نطنز- مورجه خورت- دلیجان- سلفچگان- ساوه- تهران و بالعکس) به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

ج- حد فاصل حرم مطهر حضرت امام (ره) تا پل حسن آباد در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۳ و ۱۴ خرداد مسدود می گردد؛ بر این اساس رانندگان وسایل نقلیه که قصد سفر به فرودگاه امام خمینی (ره) و یا قم را دارند می توانند از محور آزاد راه تهران ـ ساوه و یا محور قدیم تهران ـ ساوه و نیز محور قدیم تهران ـ قم و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده نمایند.

 ۸- آزاد راه اصفهان ـ کاشان

تردد کلیه کامیونها و تریلرها از ساعت هشت روز شنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از اصفهان به سمت کاشان و قم ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می بایستی از محور قدیم اصفهان ـ دلیجان ـ سلفچگان تردد کنند.

۹- سیستان و بلوچستان

تردد کلیه کامیونها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روزهای پنجشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۵ خرداد) از زاهدان به زابل و بلعکس ممنوع می باشد.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.