محدودیت های ترافیکی آخر هفته

پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پایانی هفته (هشتم و نهم تیرماه) را اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه، هشتم و نهم تیرماه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش ، رفت و آمد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه هشتم تیرماه، تا ۲۴ روز جمعه نهم تیرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه نهم تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است .

تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و از تردد کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنج شنبه هشتم تیرماه و ساعت ۶ الی ساعت ۲۴ روزجمعه نهم تیرماه از محور هراز جلوگیری می شود.

رفت و آمد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزجمعه، نهم تیرماه از تهران به قائم شهر ممنوع است.

از تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۰ روز های پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم تیرماه از محور زاهدان – زابل و بالعکس جلوگیری می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.