محمد اصفهانی: هنوز خودم را خواننده نمی دانم

شنبه ۳ تیر – ۰۴:۵۵:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- محمد اصفهانی خواننده  پاپ شب گذشته مهمان برنامه یک سبد  ترانه بود. او در ارتباط با شعرهایی  که در موسیقی هایش انتخاب می کند گفت: شعرها را هم خودم انتخاب می کنم و  هم از بین پیشنهاداتی که به من می شود  آنها را انتخاب می کنم.
به گزارش خبرگزاری آریا، او ادامه داد: مسلما  آنچه که باعث ماندگاری کار می شود  استفاده از شعر یا ترانهخوب در موسیقی است ومن  همیشه سعی می کنم  شعرهای ماندگار را انتخاب نمایم. البته  اگر اقبالی برای کارهای من وجود دارد آن را از لطف خدا می دانم.
او گفت: شعر و ترانه  مهمترین کمک را به موسیقی می کند  و همه اجزا را با تم موسیقی به همین محور نزدیک می کنم.
اصفهانی در ادامه با بیان اینکه وسواس خاصی روی کارهایش  دارد گفت: همه کسانی که با منکار  می کنند به این موضوع واقف هستند  که من وسواس بسیار زیادی را برای کارهایم دارم البته فضایی که در آنکار می کنیم فضای مشورتی و دوستانه  ای است و اعتماد کاملی به هم داریم.
او در پاسخ به این  سوال که خودش را خواننده پاپ می داند یا سنتی گفت: واقعیتش را بخواهید من خودم را خواننده نمی دانم و هنوز شک دارک که خواننده باشم. اما در ارتباط با تلفیقی که از کارهای پاپ و سنتی در موسیقی های منوجود دارد می توانم  بگویم این به دلیل سابقه تلاوت  قرآن است. تحریرهای عربی به پاپ نزدیک هستند و  من با توجه به سابقه قرائت قرآن با آنها آشنا بودم بعد از آشنایی با موسیقی مخارج سنتی هم به آنها اضافه شد و حاصل کار این شد.
او ادامه داد:کاملا  به طور اتفاقی وارد دنیای موسیقی شدم و استاد فریدون شهبازیان اولین  کسی بود که از صدای من خوشش آمد  و پیشنهاد خوانندگی را به من داد. همین سابقه قرائت قرآن باعث شد که برای اجرای اولین کارم استرس نداشته باشم چرا که سابقه ذهنی از اجرا ر  جمع داشتم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۳۱۶۵۵۵۹۱۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.