مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر: دشمنان می‌کوشند با ایجاد جنگ نرم غیرت دینی مردم را کم رنگ کند

خبرگزاری آریا – مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: دشمنان همواره می کوشند با ایجاد جنگ نرم غیرت دینی مردم را کم رنگ کند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، زهرا عرفان در همایش عفاف و حجاب که با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خواهران بسیجی در سالن شهید توپال کاکی برگزارشد با بیان این که سلامت و کانون خانواده و حفظ حرمت زنان در پوشیدن لباس و رعایت کامل حجاب است اظهارداشت: زنان به عنوان سرمایه های بزرگ جامعه اسلامی باید با حفظ حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ آن بر انسان تاثیر بگذارند.
مشاور استاندار و مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهرافزود: دشمنان همواره می کوشند با ایجاد جنگ نرم اهمیت حجاب را کم رنگ جلوه دهند.
وی ادامه داد: ما با اتکا به آموزه های دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل این هجوم فرهنگی دشمن ایستاده و همه توطئه های آنان را خنثی خواهیم کرد
. عرفان گفت: هویت زن در حفظ حجاب، حفظ حرمت، شخصیت فردی و اجتماعی و به طور کلی بر پیروی ازسیره حضرت زهرا(س) است.
وی افزود: امروز شما زنان و خانوده شهدا باید در راه مبارزه با دشمن هوشیار باشید. مشاور استانداربوشهربا اشاره به این که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص حجاب و عفاف تاکید دارند گفت: انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا، امام راحل و مردان و زنان غیور و ایثارگر است و باید این روحیه انقلابی را با بصیرت و دشمن شناسی حفظ کنیم و مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشیم.
عرفان به گرایش حجاب در کشورهای غربی و نقش آن در بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: همه این ها نشات گرفته از حرکت انقلاب و ارزش هایبر گرفته از آن است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.