مدیر عامل شهر جدید پرند به آریا خبر داد: ثبت نام مجدد در مسکن مهر تا یک ماه آینده

جمعه ۲۲ اردیبهشت – ۰۲:۰۵:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شهر جدید پرند گفت : با ساماندهی وضعیت پرونده متقاضیان ثبت نام شده در قالب تعاونی ها حداکثر تا یکماه دیگر ثبت نام مجدد در مسکن مهر پرند آغاز خواهد شد.
 سعید صابونی در گفت و گو با آریا ، افزود: مهلت پذیرش پرونده اعضا از سوی تعاونی های مسکن  تا چهاردهم  ماه جاری بود که این تاریخ تا بیست و پنجم تمدید شد وتا زمان ساماندهی وضعیت پرونده متقاضیان و تعاونی های مسکن دیگر ثبت نام  از اعضای جدید صورت نمی گیرد.
 بنابر این گزارش ، در حال حاضر ۶۰۰ تعاونی مسکن مهر در شهر جدید پرند وجود دارند که حدود ۷۴ تعاونی پرونده برخی از اعضای خود را به شرکت عمران پرند ارسال کرده اند و با وجود اخطارهایی که به آنها داده شده است، پرونده اعضا را ارسال نمی کنند.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند حدود یکماه پیش اعلام کرده بود که عدم ارسال پرونده اعضای بیش از ۴۰۰ تعاونی، نیاز به نظارت و بررسی لازم از سوی مسئولان دارد، گفت: شرکت عمران پرند برای آخرین بار به تعاونی های جانمایی شده در شهر پرند این اخطار را می دهد که هر چه سریعتر پرونده های اعضای خود را تا تاریخ ۳۱ فروردین امسال به شرکت عمران شهر پرند تحویل دهند.
وی گفته بود: در صورت عدم ارسال پرونده اعضا توسط این تعاونی ها تا این تاریخ، شرکت عمران پرند از پذیرش تعاونی ها پس از تاریخ قید شده خودداری کرده و با توجه به استقبال گسترده از مسکن مهر جدید پرند، متقاضیان انفرادی جایگزین آنها می شوند.
شهر جدید پرند در فاصله حدود ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر تهران قرار گرفته است. این شهر در جنوبی¬ترین حد حریم جنوب تهران استقرار یافته است. شهر رباط کریم که نزدیکترین کانون جمعیتی به این شهر است، در فاصله حدود ۱۰ کیلومتری شمال شرقی آن واقع شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۱۱۴۰۵۴۶۹۰۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.