مدیرعامل مخابرات کرمانشاه: در مسیر تبدیل به اولین شهر الکترونیک کشور هستیم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با فراهم شدن زیرساخت های ارتباطی ، واگذاری اینترنت پرسرعت و افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه و ثابت کرمانشاه در مسیر تبدیل شدن به شهر الکترونیک قرار دارد.
 
شهاب لطفعلی در مراسم اهدای جوایز برندگان این شرکت در واگذاری ADSL ضمن اعلام این مطلب، گفت: اخیرا پیامک‌ها یا تماس‌هایی با مشترکان همراه اول مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی‌های این شرکت و دریافت هزینه از مشترکان داده می‌شود؛ اما مشترکان آگاه باشند که روند ارتباط شرکت مخابرات با مشترکانش این‌گونه نبوده و در واقع مزاحمتی را برای آنان ایجاد نمی‌کند.وی فروش تلفنی سیم‌کارت با قیمتی بالاتر از تعرفه یا دریافت هزینه برای اهدای جایزه به مشترک و هم چنین دریافت اطلاعات بانکی و… از مشترکان را از جمله این کلاهبرداری‌ها عنوان کرد و به مشترکان اخطار داد که مخابرات هیچ‌گاه برای فروش سیم‌کارت به مشترکان زنگ نمی‌زند و این اتفاق تنها از طریق دفاتر فروش خواهد افتاد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه در ادامه تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را از مهم‌ترین نکات رشد هر کشور دانست و گفت: تقویت این بخش سبب تقویت بخش‌های اقتصادی و همچنین کاهش هزینه‌ها و مانع از اتلاف وقت خواهد شد. لطفعلی تصریح کرد: نبود زیرساخت‌های الکترونیکی هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کرده و سبب هدررفت هزینه‌ها و اتلاف وقت خواهد شد که با تقویت این بخش این مشکلات رفع می‌شود و شاهد رشد و ارتقا در این زمینه هستیم. 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: شرکت مخابرات تمام زیرساخت‌های مورد نیاز تبدیل شهر کرمانشاه به شهری الکترونیک را فراهم و تامین خواهد کرد و در واقع می‌توان گفت که کرمانشاه هم اکنون در مسیر تبدیل شدن به شهر الکترونیک است و امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق محقق شود. لطفعلی خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات تمام زیرساخت‌های مورد نیاز تبدیل شهر کرمانشاه به شهری الکترونیک را فراهم کرده و اگر پس از حصول این امکانات مردم برای انجام امور خود حضور فیزیکی داشته باشند، دیگر به عهده ما نخواهد بود. لطفعلی تعداد شماره‌های فعال تلفن ثابت در استان را ۵۴۳ هزار و ۷۴۴ شماره عنوان کرد. وی با اشاره به گستردگی شبکه تلفن همراه در استان کرمانشاه گفت: هم اکنون افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در استان کرمانشاه رقمی مناسب را نشان می‌دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.