مذاکرات محرمانه رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۰۴:۰۴:۰۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی محرمانه مذاکره می کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی از دو ماه پیش مخفیانه درباره مسائل مختلف مذاکره می کنند.
هاآرتص نوشت : ییتسحاق مولخو نماینده ویژه اسرائیل و صائب عریقات رئیس هیأت مذاکره کننده تشکیلات خودگردان درباره مسائلی مانند ازسرگیری مذاکرات صلح گفتگو می کنند.
صائب عریقات در واکنش به انتشار خبر مذاکرات محرمانه خود با رژیم صهیونیستی گفت : ما در این گفتگوها شرط های خود را برای ازسرگیری مذاکرات بیان کردیم .
عریقات افزود : توقف شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن و قدس شرقی ، پذیرفتن راه حل ” تشکیل کشور فلسطین در محدوده مرزهای پیش از جنگ ۱۹۶۷ و آزادی اسرای فلسطینی شرایط تشکیلات خودگردان برای ازسرگیری مذاکرات است .
هاآرتص در ادامه مطالب مربوط به این مذاکرات محرمانه نوشت : مولخو در ماه گذشته دو بار با عریقات دیدار کرد و با وی به بررسی مساله اعتصاب غذای اسرای فلسطینی و مساله درخواست تشکیلات خودگردان از اسرائیل برای موافقت با وارد کردن سلاح و مهمات از اردن به کرانه باختری رود اردن پرداخت.
مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۹۱ آغاز شده و آخرین دور مذاکرات علنی آنها ژانویه ۲۰۱۲ در امان پایتخت اردن بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت.
گروه های مقاومت فلسطین مخالف مذاکرات سازش هستند و بر لزوم آزادسازی تمامی سرزمین فلسطین از بحر تا نهر تأکید می کنند.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۶۰۴۰۸۹۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.