مربی تیم ملی کاراته: “فداکار” انتظار ما را برآورده نکرد

۰۳م آذر ،

تیم ملی کاراته ایران در بخش کومیته مقابل ترکیه شکست خورد تا برای کسب مدال برنز مسابقات جهانی مبارزه کند. مربی تیم ملی در این رابطه گفت: “علی فداکار” در این مبارزه اصلا انتظارات را برآورده نکرد.

مهران بهنام فر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به فرانسه اظهار کرد: ملی پوشان کومیته برای رسیدن به این مرحله ۴ مبارزه عالی را به نمایش گذاشتند. آنها حتی قهرمان دوره قبل (صربستان) را با قدرت شکست دادند و این جای افتخار دارد.

وی افزود: در مسابقه قبل از فینال با ترکیه مبارزه کردیم و انتظار داشتیم که برنده باشیم چرا که پتانسیل لازم را داشتیم. در این دیدار دو کاراته کای اول ما پورشیب و الهامی مقابل دو نفر اول آنها خوب ظاهر شدند و مساوی کردند. در مبارزه سوم سعید فرخی عالی بود و حریف را شکست داد. در مبارزه چهارم حسن بیگی روی یک صحنه امتیاز از دست داد، البته در ادامه تا حدی جبران کرد اما در نهایت باخت.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه علی فداکار در مبارزه پنجم اصلا و به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد، گفت: حداقل انتظار ما از او این بود که مسابقه را نگه دارد تا کار به امتیاز شماری برسد ولی نتوانست. با توجه به عملکردی که او در بخش انفرادی داشت و تا دور پنجم بالا آمده بود این توانایی را داشت. به هر حال علی رغم اینکه بسیار تمایل نداشتم او در ترکیب باشد، اما در ترکیب قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.