مردم ایران فراتر از حماسه آفریدند

۲۴خردادماه،

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: استقبال مردم عجیب بود،این حضور باشکوه نشان می‌دهد مردم ما فراتر از حماسه سیاسی آفریده‌اند.

 “سید حسین نقوی‌حسینی ” نماینده تهران و ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور مردم در انتخابات روز جمعه (۲۴ خرداد) اظهار داشت:‌حضور مردم در آغاز اولیه صبح در برخی شعب اخذ رای که فعالیت خود را آغاز نکرده بودند یک اتفاق بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد:‌مردم برای بازگشایی شعب اخذ رای لحظه‌شماری می‌کردند و پس از آغاز صف‌های طولانی مردم به طور شگفت‌انگیزی اضافه شد.

نماینده مجلس‌ شورای‌ اسلامی تاکید کرد: استقبال مردم خیلی عجیب بود و این حضور باشکوه نشان می‌دهد مردم ما فراتر از حماسه سیاسی آفریدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی‌ مجلس افزود: حضور حماسی مردم ایران در پای صندوق‌های رای سبب انسجام و استحکام کشور و انشاءالله زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی خواهد بود.

نقوی با بیان اینکه این حضور پیام محکمی به قدرت‌های سلطه‌گر خواهد داشت:‌تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در اراده ملت خللی وارد نساخته و همچنان مردم در مقابل آنها ایستاده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزم راسخ ملت و ایستادگی آنها به دنیا اعلام می‌دارد که قدرت‌های غربی در اثر مقاومت ملت ایران مجبور شوند دامنه تهدیدات خود را جمع و رویکردهای‌شان را تغییر دهند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.