مسئولان به فکر باشند؛ عموم مردم نگران گسترش بی‌حجابی در جامعه هستند

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۲:۳۲:۴۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دبیر جشنواره ملی حجاب و عفاف زینت آفرینش:

بزرگنمایی:  

دبیر جشنواره ملی حجاب و عفاف زینت آفرینش گفت، افراد بی‌حجاب از زیبایی شهر کاسته و جامعه را دچار مشکل می‌کند.
محمد اکبرزاده درگفتگوباخبرنگارآریادرمازندران، بابیان اینکه،افراد بی‌حجاب از زیبایی شهر کاسته و جامعه را دچار مشکل می‌کند، افزود: به نظر میرسد که تعداد افراد بی‌حجاب از تعداد محجبه‌ها بیشتر است ولی واقعیت این است که بی‌حجاب‌ها نمود بیشتری در جامعه دارند نه اینکه تعداد آنها بیشتر باشد.
وی بااشاره به اینکه، عموم مردم متدین نگران گسترش بی‌حجابی در جامعه هستند،خاطرنشان کرد: اگر این افراد درک صحیحی از پیامد سوء بدحجابی داشته باشند، هرگز چنین نخواهند کرد. در این زمینه باید مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها فعال‌تر عمل کنند.
اکبرزاده بابیان اینکه،نخستین جشنواره ملی عفاف و حجاب در حالی برگزار می‌شود که به شدت دچار مشکل مالی است.
وی ادامه داد: در حالی که مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی مناسب و جذب جوانان در تمام سنین و اقشار جامعه بوده تا با پرداختن به این امر خود عاملی برای گسترش فرهنگ عفاف در جامعه بوده و تاثیرات مثبت آن در جامعه نمود یابد.
دبیر جشنواره ملی حجاب و عفاف زینت آفرینش افزود:برای انجام چنین جشنواره ملی نیاز به بودجه‌های ملی است در حالی که تا به امروز پشتوانه مالی مناسبی برای این جشنواره صورت نگرفت.
وی تصریح کرد:با وجود نزدیک شدن به جشنواره هنوز از سوی دستگاه‌های مسئول کمک مالی چندانی صورت نگرفته است.
اکرزاده درادامه بابیان اینکه امروزه جامعه بشری نیازمند به مسئله حجاب و عفاف بوده و به سمت بیداری اسلامی در حرکت است، تاکیدکرد: انتظار داریم در این زمینه مسئولان توجه ویژه‌ای داشته و استقبال بیشتری از این جشنواره نمایند.
وی افزود: دغدغه امروز جامعه و بلکه مهم‌ترین مسئله‌ای که موجب نگرانی می‌شود دور ماندن جامعه و نسل جدید و ناآشنایی این قشر تاثیرگذار به مسئله حجاب است که امنیت جامعه را در بخش‌های مختلف مورد تاثیر قرار می‌دهد.
اکبرزاده درپایان خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسبی که در کوچه و خیابان‌های شهر در سطح کشور دیده می‌شود نشان از بی‌اطلاعی از اصول دینی است که در صورت فرهنگ‌سازی مناسب جلوی بسیاری از این معضلات گرفته می‌شود.    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۶۱۰۳۰۴۰۳۳۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.