مسعود ده نمکی: بعضی دستگاه‌ها مشکلاتی برای ما ایجاد کردند/نزدیک بود فیلمبرداری رسوایی را متوقف کنند

۲۳ آبان ،

سه شنبه, ۲۳ آبان ساعت ۰۱:۴۵ کافه سینما

کافه سینما به نقل از دنیای تصویر: مسعود ده نمکی  قرار است با رسوایی به جشنواره سی و یکم فیلم فجر بیاید. فیلمی که پیش بینی می شود بحث های زیادی به دنبال داشته باشد. به گزارش تفسیری کافه سینما، ده نمکی اما در گفتگو با دنیای تصویر از مشکلاتی که سر راه این ساخت این فیلم بوده می گوید: نمی‌دانم چرا این حاشیه‌ها دست از سر ما بر نمی‌دارد. بعد از دریافت پروانه ساخت بعضی دستگاه‌ها مشکلاتی برای ما ایجاد کردند و چند ماه فیلمبرداری ما به این سبب به تعویق افتاد که نهایتا حل شد. اما بعد از آن باز هم مشکلاتی ایجاد شد و حتی در مرحله تولید کار داشت به توقف فیلمبرداری می‌رسید. با رایزنی‌های متعدد سوتفاهم‌ها درباره این فیلم برطرف شد بعضی جا‌ها فیلمنامه این فیلم را خوانده بودند و قضاوت روی فیلمنامه رسوایی بسیار سخت است. نهایتا با مشکلات بسیاری کار را به تولید رساندیم و امیدواریم در مرحله نمایش دیگر از این حواشی نداشته باشیم. 

ده نمکی درباره اینکه آیا این حواشی سبب تغییر فیلمنامه‌اش هم شد گفت: بعضی تغییرات را انجام دادیم اما مواردی نبود که روی اصل داستان تاثیر گذار باشد. و بیشتر تغییراتی در بعضی سکانس‌ها بود. متاسفانه این فیلم حواشی‌اش بیشتر از سه فیلم اخراجی‌ها بود. ضمن اینکه اخراجی‌ها حواشی‌اش بعد از نمایشش بود اما رسوایی در مرحله ساخت گرفتار این حواشی شد. 

وی درباره اینکه رسوایی یک فیلم اجتماعی، دینی یا سیاسی است گفت: رسوایی یک فیلم سیاسی نیست. بیشتر به نظرم یک فیلم اجتماعی است. 

ابتدا اعلام شد که رسوایی قرار است پیش از جشنواره اکران شود اما ظاهرا تصمیم سازندگان این فیلم عوض شده. ده نمکی در این مورد می‌گوید: بسیار تمایلی به حضور در جشنواره فجر نداشتم و می‌خواستم فیلم را اکران کنم. اما با توجه به وقت باقی مانده به جشنواره و وضعیت پروانه نمایش فیلم، طبیعتا اولین نمایش رسوایی در جشنواره فیلم فجر است. 

 

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.