مسیر مخابرات هوانوردی ایران و پاکستان تقویت می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواپیمایی کشور، ‘حمیدرضا پهلوانی’ در دیدار با ‘ندیم شریف پاشا’ مدیر کل ارتباطات و ناوبری سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان راههای ارتقا همکاری دوجانبه در جهت تثبیت و تقویت مسیر ارتباطی پاکستان – ایران و ترکیه به عنوان مسیر اصلی تبادل اطلاعات و پیامهای هوانوردی از شرق آسیا به اروپا مورد بررسی قرار دادند.

پهلوانی در این دیدار بر همکاری های دوجانبه دو کشور در بخش هوانوردی تاکید کرد و افزود: این دیدارها ارزشمند و آغاز فرایند جدید است و به طور حتم از تبادل تجربیات دو کشور استقبال می کنیم.

وی افزود: هیات سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان به ایران آمدند تا با نحوه ارائه خدمات و کیفیت سرویس های مخابرات هوانوردی و روش خاص هواپیمایی کشوری ایران در نظارت و اعمال حاکمیت در این حوزه آشنا شوند.

‘ندیم شریف پاشا ‘ مدیر کل ارتباطات و ناوبری سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان نیز نحوه ارایه خدمات و نظارت بر خدمات مخابرات هوانوردی در ایران را ارزشمند توصیف کرد و افزود: بازدید از صنعت هوانوردی ایران موقعیت ارزشمندی برای ما فراهم کرد تا با مدلهای بومی یک کشور همسایه و مسلمان آشنا شویم.

وی در ادامه همکاری بین بخشهای نظارتی و ارائه خدمات هوانوردی در ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: روحیه بالای همکاری بین این دو بخش، به طور حتم هم افزایی و ارتقا توانمندیهای صنعت را به دنبال خواهد داشت.

اقتصام **۱۹۳۳**۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۱۴۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.