مسیر هنری روشنی پیش روی دولت یازدهم قرار می‌دهیم/ پرهیز از ورود به جریانات سیاسی

۲۰فروردین۱۳،

شاه‌آبادی چشم‌انداز معاونت هنری در سال تازه را تبیین کرد

حمید شاه آبادی در جلسه شورای اداری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بررسی مسیر پیش روی معاونت هنری در سال تازه پرداخت و کارکنان این معاونت را به تلاش بیش از پیش برای ارتقای هنر کشور فراخواند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز سه شنبه ۲۰ فروردین ، جلسه شورای اداری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طبقه هفتم ساختمان دفتر موسیقی برگزار شد. در این جلسه حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر امیرنیا سرپرست مرکز هنرهای تجسمی، قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی، علیرضا پاشایی سرپرست دفتر موسیقی، مرتضی باقرنژاد معاون اجرایی معاونت هنری و مدیران عالی رتبه معاونت هنری وزارت فرهنگ حضور داشتند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این جلسه به بررسی و تبعین امور پیش روی معاونت هنری پرداخت. شاه آبادی با اشاره به پایان راه دولت دهم در میانه سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری زمان خدمتگذاری دولت دهم به پایان می رسد و دولت یازدهم کار خود را آغاز می کند. بنابراین ما در معاونت هنری باید راه و مسیر روشنی را پیش روی دولت یازدهم قرار دهیم.

وی ادامه داد: همه ما در معاونت هنری باید با پشتکار و جدیت بسیار کار خود را در پیش بگیریم تا همواره کارنامه روشنی از فعالیت های خود در سه سال قبل و زمان پیش رو داشته باشیم. ما باید مجموعه ای از فعالیت ها و داشته هایمان را به دست دولت یازدهم برسانیم تا آنها نیز براساس داشته های موجود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

معاون هنری وزیر فرهنگ در این مراسم نکات مهمی را مطرح و بر پیگیری هر کدام از آنها از سوی حوزه های مختلف تاکید کرد. یکی از این نکات شناسایی، حمایت و معرفی گروه های هنری متعهد در عرصه های مختلف هنری بود. همچنین شاه آبادی به کارکنان معاونت پیشنهاد کرد که در زمان انتخابات وارد هیچ جریان سیاسی نشوند و در فضایی آرام به کار خود ادامه دهند.

اطلاع رسانی و ارتباط درست با رسانه ها از موارد دیگری بود که معاون هنری وزیر فرهنگ بر آن تاکید کرد. شاه آبادی در این باره گفت: اتفاق های عرصه هنر در کشور را باید به درستی و با دقت و البته در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مردم و علاقه مندان به هنر برسانیم که در این میان روابط عمومی ها بیشترین نقش را برای ارتباط درست با خبرگزاری ها و روزنامه ها دارند.

در بخش هایی از این جلسه مسئولان و مدیران مختلف به بیان دیدگاه ها و نظرهای خود دربارهٔ امور مربوط به حوزه فعالیتشان پرداختند که در این میان معاون هنری نیز از بعضی از این ایده ها استقبال کرد و اجرای بعضی از این ایده ها را الزامی دانست.

پرداختن به مراسم های مختلفی که در پیش رو است و حضور فعال در نمایشگاه بین المللی کتاب از جمله موارد دیگری است که شاه آبادی بر آنها تاکید کرد. در پایان این جلسه نیز علیرضا پاشایی حکم سرپرستی خود در دفتر موسیقی را از حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.