گام محکم به عرصه سیاسی از سوی حزب عدالت‌طلبان در سال ۹۳ /اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به حاشیه رفتند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی گفت: ما تصمیم داریم در سال آینده محکم‌تر وارد عرصه سیاسی کشور شده و ارتباط خود را با مدیران، دبیران استانی در حد وسیع ارتقا دهیم و در بحث‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و مطالبات مردم محکم عمل کنیم.

“نعمت‌الله حکیم” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دغدغه حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی را عدالت‌خواهی، پرهیز از رانت‌خواری با روحیه خدمت به مردم، همچنین زنده نگه داشتن ارزش‌ها دانست و اظهار داشت: متاسفانه در انتخابات‌های گذشته و سال ۹۲ بخشی از فرصت‌هایمان صرف این موضوعات شد و در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه خود درست نپرداختیم.   
 
دبیر کل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی خلاء حزبی در سال ۹۲ را کمبود امکانات و تسهیلات مالی عنوان کرد و افزود: ما به این دلیل که نخواستیم ویژه‌خواری کنیم و یا منابع خود را از دولت بخواهیم با کمبود مالی مواجه شدیم که در نهایت بودجه مسائل فرهنگی و … کاهش پیدا کرد.   
 
وی خروجی حزب متبوع خود در سال ۹۲ را اعلام استقلال خارج از جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب دانست و تصریح کرد: عدالت‌طلبان در حوزه‌های انتخاباتی (شورای شهر و مجلس) مستقل عمل کردند و با توجه به دلخوری و نگرانی که از گروه‌های سیاسی عمده در کشور داشتند در جریان آنها حرکت نکردند، بنابراین به صورت مستقل لیست جداگانه‌ای را در انتخابات ارائه کرده و تا حدودی خط مشی را مستقل اعلام کردند.   
 
حکیم با بیان اینکه جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب در مسائل مختلف کندروی و تندروی داشته و در بعضی موارد به حاشیه رفتند، گفت: خارج از تصمیمات جریانات سیاسی بر آن شدیم تا جریان حزب خود را به عنوان یک جریان انقلابی و مستقل وارد عمل کنیم.   
 
وی با بیان اینکه به دلیل مسائل انتخاباتی مجمع عمومی ما در سال ۹۲ برگزار نشد و در این سال فعالیت کمرنگی داشتیم، خاطرنشان کرد: ما تصمیم داریم در سال آینده محکم‌تر وارد عرصه سیاسی کشور شده و ارتباط خود را با مدیران، دبیران استانی در حد وسیع ارتقا دهیم و در بحث‌های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و مطالبات مردم محکم عمل کنیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.