تندروی‌های بی‌حد و مرز به اندیشه‌های اصولگرایی و اصلاح‌طلبی آسیب زده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

وی ادامه داد: اگر مبانی و اساس اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به معنای واقعی و حقیقی خود در جامعه اجرایی می‌شد قطعا این دو اندیشه می‌توانستند خدمات برجسته‌تری برای کشور انجام دهند.

این فعال سیاسی به بیانات “مقام معظم رهبری” به عنوان سرلوحه جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در زمان تشکیل این جبهه در سال ۸۴ اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل جبهه مذکور به عنوان جریان سیاسی دیگر در جامعه با توجه به نصب‌العین قرار دادن فرمایشات معظم‌له از جمله اقداماتی بود که توانستیم برای حفظ ارزش‌ها و ایجاد نشاط در جامعه انجام دهیم.

وی گفت: تاکیدات “مقام معظم رهبری” در سال ۸۵ مبنی براینکه اصلاحات اصولگرایانه و اصولگرایی مصلحانه در هم تنیده می باشند به عنوان اصلی برای تشکیل جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب به عنوان محوری اعتدالی در کشور قرار گرفت.

سیدی‌رکنی بیان داشت: نهادینه کردن اعتدال در جامعه به عنوان اصلی است که بعد از ۸ سال مورد تاکید جریانات سیاسی کشور قرار گرفته و باید به این مسئله اذعان داشت که اگر چنانچه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دچار افراط نمی‌شدند قطعا شاهد شکل‌گیری و بروز جریان انحرافی و فتنه در این بدنه نبودیم.

وی به اولویت‌های دولت یازدهم برای بازسازی جریانات سیاسی اشاره و خاطرنشان کرد: پیروی از فرامین رهبری به منظور جلوگیری از افراطی‌گری و تقوای مدیریتی و اجرایی به عنوان دو اصل مهم برای تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید به حساب می‌آید تا بتوانیم براساس آن تمامی اصول را بر این مبنا مهندسی و به اهداف خود دست پیدا کرد.

دبیر جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلبان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری مسئولان با دولت یازدهم جهت توفیق دولت در تمامی سیاست‌ها و برنامه‌ها نقش بسزایی دارد و همچنین دولت بهتر است که با رفتارها و عملکردهای خود بر مبنای “تدبر و عقلانیت” نشاط و شادابی را به جامعه باز گرداند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.