مشترکان برق در غرب استان مازندران، ۲۰۰ میلیارد ریال پاداش گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از پرداخت حدود ۲۰۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف در یکسال گذشته خبر داد.

مشترکان برق در غرب استان مازندران، ۲۰۰ میلیارد ریال پاداش گرفتند

به گزارش ممتاز نیوز، مصطفی بابایی افزود : این مقدار پاداش بابت صرفه جویی در مصرف برق یک سال گذشته به بیش از ۲۶ هزار مشترک پرداخت شد.

این مسوول اظهار کرد : این دسته از مشترکان طرح مدیریت مصرف برق را بدرستی اجرایی کردند و پاداش مدنظر در قبوض بیش از ۳۶۵ هزار مورد صورتحساب آنان اعمال شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت : خوشبختانه با همراهی این شمار مشترکان در تابستان سال گذاشته درست زمان اوج مصرف سبب شدند تا بتوانیم بدون اعمال خاموشی مشترکان بخش خانگی عبور کنیم.

وی اضافه کرد: با اجرای دقیق برنامه های مدیریت مصرف برق و همکاری مردم شریف غرب استان مازندران، توانستیم تابستان ۱۴۰۱ را بدون اعمال خاموشی با برنامه به مشترکین بخش خانگی، از پیک مصرف با موفقیت عبور نماییم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت : برای گذر از اوج مصرف در تابستان امسال هم طرح پاداش تشویقی ۲۰ برابری برای مشترکان خانگی در نظر گرفته شده است.

بابایی، تنظیم کولر بر روی دمای آرامش، خاموش کردن لامپ های اضافی و همچنین استفاده بهینه از وسایل برقی پرمصرف نظیر لباسشویی و ظرف شویی در ساعات خارج از اوج مصرف برق را از جمله روش های صرفه جویی در مصرف برق در زمان اوج مصرف بر شمرد.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.