مصاحبه جنجالی داوردربی علیه بازیکن و سرمربی پرسپولیس

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

داور دربی گفت: «این همه بازیکن بزرگ در میدان بود من همه آنها را ول کنم و یک راست به سراغ میثم‌ حسینی بروم و بدون دلیل به وی فحاشی کنم؟!»

فغانی

 

سابقه و اسم و رسم علیرضا فغانی سبب نشد داور دیدار داربی ۷۷ از حواشی نامطلوب این دیدار جنجالی در امان باشد. با وی تماس گرفتیم تا نقطه‌نظرات یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال را در ارتباط با این قضایا بدانیم!

* گویا شما هم از حواشی داربی در امان نمانده‌اید؟
– چطور مگر حرف خاصی زده‌اند؟!

* اولین نکته اینکه میثم حسینی گفته در پایان بازی شما به وی فحاشی کرده‌اید؟!
– من؟

* دقیقا؟
– متاسفم که این قضایا را می‌‌شنوم باور کن از اینکه قضاوت دربی را پذیرفتم سخت پشیمان هستم.

* خوب اصل ماجرا چه بود؟
– هیچی من در ثانیه‌های آخر بازی میثم حسینی را نگه داشتم تا به خاطر حرف‌های نامربوطی که در جریان بازی به زبان آورده بود به وی کارت زرد نشان دهم، آن وقت او می‌‌گوید من به بازیکن فحاشی کرده‌ام. آخر این همه بازیکن بزرگ در میدان بود من همه آنها را ول کنم و یک راست به سراغ میثم‌ حسینی بروم و بدون دلیل به وی فحاشی کنم؟!

* ولی به هر روی حسینی با چند جا مصاحبه کرده و این اتهام را به شما وارد کرده است.
– خوشبختانه در عصر حجر زندگی نمی‌‌‌کنیم که شواهدی برای اثبات یک اتفاق در اختیارمان نباشد. اولا که در آن لحظه کمک‌های من همراهم حرکت می‌‌کردند و می‌‌‌توانند در این باره شهادت بدهند ضمن اینکه هادی نوروزی و سیدجلال حسینی پشت سر حسینی بودند و اگر قرار بود من فحاشی کرده باشم در وهله اول باید کمک‌هایم می‌‌شنیدند و در وهله دوم این دو بازیکن پرسپولیس می باشند که در مورد فحاشی احتمالی من می‌‌توانند شهادت بدهند انشااله … این مشکل در کمیته انضباطی طرح می‌ شود و دروغگو رسوا خواهد شد.

* تازه اتهامات به اینجا ختم نشده؟
– جدا.

* بله دایی گفته داور با سوت‌هایش بازی را از جریان انداخت و نگذاشت پرسپولیس نتیجه بگیرد؟
– با شنیدن این اظهارنظر ضرب‌المثل “عروس بلد نبود برقصد گفت اتاق کج است” را در ذهن تداعی نمی‌‌کند؟ کاش این نقطه نظر از زبان یک مربی پشت هم انداز و بی‌‌سواد بیرون می‌‌آمد تا دلم نسوزد؟ آخر دایی تحصیلکرده چرا اینجوری صحبت می‌‌کند؟ البته شرایط و فشار روانی ناشی از حساسیت این بازی حوادث عجیبی را خلق می‌‌کند که من این اتفاق را هم در ردیف آنها می‌‌گذارم.

 

روزنامه نود

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.