معاون استاندار: احساس امنیت، آرامش را بر جامعه حکم فرما می کند

۱۱اردیبهشت،

به گزارش ایرنا، دکترˈحشمت اله عسگریˈ روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی نیروی انتظامی ایلام اظهار کرد: امنیت پیش نیاز زندگی است و لازمه برقراری آن همکاری و هم افزایی میان تمامی دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی است.

وی از امنیت به عنوان مقوله ای فراگیر و پیش شرط هر نوع برنامه ریزی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و افزود: تلاش های نیروی انتظامی همواره در راستای برقراری امنیت در جامعه ستودنی بوده است.

معاون برنامه ریزی استاندار ایلام به افزایش اعتبارها و کمک های مالی در حوزه تجهیز مکان ها و پاسگاه های نیروی انتظامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: ساخت و سازهای تازه در نیروی انتظامی استان شدت می گیرد.

عسگری افزایش کمک های مالی استانداری و فرماندارهای استان برای ساخت و سازهای تازه نیروی انتظامی را منوط به انجام کار مشترک در سه حوزه زمین، ساخت و تجهیز مکان ها و پاسگاه های انتظامی برشمرد.

وی اظهار کرد: اعتبارهای مربوط به ساخت و ساز مکان های انتظامی به صورت متمرکز وصول و در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرد اما با این وجود استانداری ایلام کمک های خود را در این حوزه افزایش می دهد.

فرمانده انتظامی ایلام نیز در این بازدید گزارشی از روند اجرای طرح ها و فعالیت های عمرانی این نیرو در استان ارائه کرد.

سردار ˈعلی دولتیˈ گفت: ساخت و ساز و تجهیز واحدهای انتظامی استان در چند سال قبل از روند مناسبی برخوردار بوده است.

وی افزود: تلاش در راستای ارائه خدمات مضاعف به مردم ادامه دارد، زیرا ساختمان ها و مکان های انتظامی مناسب در چگونگی میزان رضایت مندی مردم تاثیرگذار است. ک/۲

۷۱۷۷/۵۶۵

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.