وزیر اطلاعات: زیربنای رشد اقتصادی در کشور، تولید امنیت است

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر اطلاعات گفت: زیربنای رشد اقتصادی در کشور، تولید امنیت است که امیداوریم امسال شاهد تحقق شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال اعلام فرمودند، باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در آیین معارفه مدیرکل اطلاعات هرمزگان در بندرعباس با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه افزود: کار وزارت اطلاعات ذاتاً تولید امنیت است زیرا امنیت از ارزشمندترین نعمت‌هایی بوده که خداوند به انسان عطا کرده است.

وی ادامه داد: انسان اگر دو نعمت تندرستی و امنیت را از دست بدهد و ارزش آن را درک نکند راه به جایی نخواهد برد.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تولید امنیت حق مردم است و باید مردم در سایه حکومت اسلامی در آرامش زندگی کنند که این نتیجه ایمان و عمل صالح و باور مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام بر فضای امن توام با سرور و احساس امنیت تاکید کرده و پای فضای خفقان را امضاء نمی‌کند زیرا معتقد است امنیت برای مردم باید همراه با آرامش باشد.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: مردم باید احساس کنند کسی به آنها تعرض نمی‌کند و جان و مال‌شان در امینت است و ما هم حق نداریم در زندگی خصوصی مردم سرک بکشیم.

حجت‌الاسلام علوی تصریح کرد: از مجموعه وزارت خواسته‌ام که با روش صحیح و با اخلاق، رفتار کنند و بدنه این وزارتخانه نه تنها در این چارچوب بلکه از کار کردن بر اساس شرع اسلام لذت می‌برند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.