معاون اول قوه قضاییه: گفتمان مسلط بر کشور و در هر سه قوه همان گفتمان رهبری باشد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

معاون اول قوه قضاییه گفت: گفتمان مسلط بر کشور و در هر سه قوه باید همان گفتمان رهبری یعنی پیشرفت و عدالت باشد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، سید ابراهیم رییسی چهارشنبه شب در همایش سالانه سخنرانان برجسته و اثرگذار کشور، با اشاره به بعضی شعارهای جریان فتنه همچون انتخابات آزاد، وحدت و نجات ملی، تغییر وضع کنونی و القاء ناکارآمدی جریان اصولگرایی، خاطرنشان نمود: امروز همه شخصیت‌ها و جناح‌های طرفدار و دلسوز نظام اسلامی باید با هم وحدت و هماهنگی داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر حفظ امنیت و آرامش جامعه، تصریح نمود: در برهه حساس کنونی ایجاد تنش در کشور و القاء یاس و ناامیدی در جامعه از هیچ کس پذیرفته نمی باشد.

رییسی اضافه نمود: ما باید همچنان بر اصول و ارزشهای انقلابی خود پافشاری نموده و با صبر و بصیرت و استقامت، همه تهدیدات و تحریماتی دشمنان را خنثی نموده و روی پای خود بایستیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز آمریکا و کشورهای غربی با عملیات روانی گسترده علیه نظام اسلامی می خواهند اجرای تحریمات را موثر، و نظام را در برابر این فشارها ناتوان نشان دهند.

رییسی ادامه داد: آنها با تحریم نفتی و بانکی کشورمان و با تهدید و تطمیع دیگر کشورها برای قطع ارتباط با ایران اسلامی، به دنبال ایجاد تنش در کشور بوده تا ملت ایران در برابر خواسته های زورگویانه آنها تسلیم شود.

وی تصریح نمود: مبارزه با اسلام و اسلام خواهی مهمترین راهبرد مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسراییل برای حفظ قدرت و جایگاه خود در سطح بین المللی است.

معاون اول قوه قضاییه افزود: ایجاد اختلاف میان اقوام و ملت ها، تشکیل گروههای تروریستی، راه اندازی امپراتوری رسانه‌ای در جهان، تقویت حکومت‌های وابسته به غرب و اخیرا توهین به مقدسات اسلامی از جمله راهکارهای دشمنان برای مبارزه با اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی گفت: مستکبران غربی به حول و قوه الهی در همهی راهکارهای خود برای مبارزه با اسلام شکست خورده و کاری از پیش نبرده اند و وجه مشترک بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، اسلام خواهی و مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است.

رییسی با بیان اینکه همه اینها به برکت انقلاب اسلامی بوجود آمده، تصریح نمود: اما مستکبران غربی می خواهند این انقلابها را به نفع خود مصادره نمایند.

وی افزود: امروز علی رغم همه دشمنی ها و توطئه‌ها علیه کشورمان، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج ثبات و امنیت در سطح ملی و بین المللی قرار گرفته است.

همایش سالیانه سخنرانان برجسته و اثرگذار کشور با حضور حجج اسلام سید ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضاییه، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، علیرضا پناهیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر، مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.