معاون رئیس جمهوری خبر داد: آخرین مهلت خودروسازان برای تولید خودروهای یورو۴

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

معاون رئیس جمهوری خبر داد: آخرین مهلت خودروسازان برای تولید خودروهای یورو4

معاون رئیس جمهوری خبر داد:
آخرین مهلت خودروسازان برای تولید خودروهای یورو۴

پرشین خودرو: آخرین مهلت استاندارد یورو۴ برای خودروسازان خردادماه سال ۹۳ است.

به گزارش ممتازنیوز، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان این مطلب گفت: مهلت فوق دیگر تمدید نخواهد شد و جدیت دولت در این دوره به گونه‌ای است که حتی رئیس جمهوری نیز بارها بر مسائل محیط زیست تاکید کرده و سخنان معاون اول وی نیز نشان از جدی بودن مسائل زیست محیطی برای دولت است.
معاون رئیس جمهوری در پاسخ به این سوال که چرا هیچ کدام از خودروسازها در نمایشگاه بین المللی محیط زیست امسال حضور ندارند، اظهار کرد: اینکه خودروسازها در این نمایشگاه نیستند مشکل ما نیست بلکه مشکل خودشان است.ضمن آنکه چه خودروسازها باشند و چه نباشند باید خود را با ضوابط و استانداردهای زیست محیطی همراه کرده و سیستم‌های مغایر با محیط زیستی خود را اصلاح کنند.
وی ادامه داد: همانگونه که وزارت نفت عرضه سوخت یورو۴ را آغاز کرده و در همان شکل به طور کامل، خودروسازان نیز باید استانداردهای زیست محیطی را رعایت کنند.
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: چنانچه وزارت نفت نمی‌تواند تولید بنزین پتروشیمی را متوقف کند باید به سمت واردات بنزین استاندارد روی بیاوریم و در هر صورت وزارت نفت باید هرچه سریعتر تولید بنزین پتروشیمی را متوقف کند.
ابتکار در پایان با بیان اینکه توزیع سوخت استاندارد در کلانشهرها اولویت دولت باید باشد، خاطرنشان کرد: وزارت نفت با وجود محدودیت‌های جدی زیرساختی که دارد تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف به کار می‌برد. امیدواریم که هرچه سریعتر بنزین استاندارد در اختیار مردم قرار گیرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.