معاون فرهنگی سپاه: پیروزی غزه ناشی از گوشه ای از فن آوری ساخت شهید طهرانی مقدم بود

۰۷م آذر ،

تهران / واحد مرکزی خبر / علمی و فرهنگی /۰۹/۰۷
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک های با برد ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر که عامل پیروزی فلسطینیان در جنگ غزه بود فقط گوشه ای از فن آوری ای بود که شهید حسن طهرانی مقدم آن را ساخت.
به گزارش خبرنگار ما؛ سردارسرتیپ حمیدرضا مقدم فرکه در آیین بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در دانشگاه امیرکبیر سخن می گفت ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس با شکستی که در غزه متحمل شد دیگر از تفکر جنگ گرایی دور شده است زیرا قادر به حمله و تهاجم به کشوری نخواهد بود.
وی آنچه را که در غزه رخ داد قطعه کوچکی از یک کل خواند که رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با آن نخواهد بود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید طهرانی مقدم را شخصیتی چند بعدی توصیف کرد که ابعاد وجودی اش هنوز پس از گذشت یک سال از شهادتش به درستی شناخته نشده است.
وی با بیان اینکه در خصوص شیوه مدیریت شهید طهرانی مقدم رساله دکترا در دست تدوین است از دانشگاهیان خواست تا این شهید را بهتر بشناسند.
سردار مقدم فر همچنین در بخش دیگری از سخنانش شهید طهرانی مقدم را شخصی بصیر و دشمن شناس خواند و گفت: اینکه آرزوهای شهید طهرانی مقدم در باره شکست رژیم صهیونیستی در حال تحقق است ناشی از درک خوب او از معارف اسلامی بود.
تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. روح الله معصومی:

    مردان بلزرگ همت های والایی دارند بزرگی روح و عمل مردان بزرگ حتی بعد از مرگشان هم باعث قوت قلب جویندگان حق و حقیقت میشود خدا زندهایشان را حافظ و عمر طولانی به آنها عطا کند و شهدایشان را غریق بهار رحمت کند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.