معجونی برای داشتن خواب آرام

تاثیر مصرف میوه ها می تواند به اندازه داروهای شیمیایی اثر گذار باشد تا خوابی آرام و آرامشی جان بخش را برای فرد فراهم کند.

دکتر سبحان ابراهیمی، متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا تاثیر مصرف میوه ها هم می تواند به اندازه داروهای شیمیایی اثر گذار باشد گفت: تاثیر مصرف میوه ها هم می تواند به اندازه داروهای شیمیایی اثر گذار باشد.

وی در ادامه مطلب خود افزود: یک لیوان شیر کم چرب همراه با یک عدد سیب قبل از خواب می تواند بهتر از هر داروی خواب آور دیگر در ایجاد یک خواب عمیق و آرام بخش کمک کننده باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: همچنین مخلوط آب سیب و آب کاهو به نسبت ۱ به ۳ معجونی است که خوابی آرام و آرامش جان بخش را برای فرد فراهم می کند.

وی در پاسخ به اینکه افرادی که به منظور تامین آهن مورد نیازشان مکمل آهن مصرف می کنند برای جذب بهتر باید چه بکنند گفت: افرادی که به منظور تامین آهن مورد نیازشان مکمل آهن مصرف می کنند برای جذب بهتر این مکمل در شب می توانند یک لیوان آب میوه رقیق شده یا آبی که میزان کمی آب لیموی تازه به آن اضافه شده را همراه با دارویشان مصرف کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: شاهد اثر بخشی آن بر جذب آهن به بدنشان باشند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.