معرفی نرم افزار تخصصی”معجزه حفظ “

نرم افزار تخصصی قرآنی «معجزه حفظ» از تولیدات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامیفزود: این مجموعه نفیس که محصول مشترک مرکز تحقیقات و مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان می باشد در واقع جامع ترین نرم افزار حفظ و مرور قرآن کریم است.
” سید مهدی هاشمی” ادامه داد: ارائه طرح جامع حفظ و مرور با استفاده از روش علمی لایتنر، جلوگیری از تکرارهای اضافی در حفظ و مرور، آموزش کامل حفظ قرآن(بدون نیاز به استاد)، رفع کامل اشتباهات در هنگام حفظ و مرور از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد.
وی بیان داشت: تسلط بر ابتدا و انتهای آیات و صفحات، تقویت حافظه تصویری، بانک سوالات حفظ، آزمون های تستی طبقه بندی شده، ترتیل کل قرآن همراه با ترجمه، امکان تکرار بی نهایت قسمتی یا تمام آیه، کتاب های الکترونیکی مذهبی، ارائه بیش از ۴۰۰ حدیث اخلاقی و قرآنی از دیگر قابلیت های نرم افزار تخصصی معجزه حفظ است.
هاشمی خاطرنشان کرد: امکان فیش برداری، جستجو، چاپ و تغییر فونت از قابلیت های پژوهشی این نرم افزار می باشد.
مدیر بخش خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اشاره به اینکه این محصول جدید برای اولین بار در نمایشگاه قرآن به نمایش و عرضه گذاشته شده است، بیان داشت: علاقمندان و کاربران نور می توانند جهت تهیه این مجموعه گرانسنگ علاوه بر مراجعه به فروشگاههای معتبر محصولات فرهنگی از طریق پایگاه اینترنتی www.noorshop.com این محصول جدید را به صورت آنلاین خریداری کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.