معرفی و آموزش ابراز جدید دیجیتال در برنامه “برخط”

برنامه “برخط” کاری از گروه عصرگاهی شبکه آموزش سیما است که ابزار جدید دیجیتال و کاربرد آن در زندگی را به مردم معرفی و آموزش می‌دهد.

مجید یوسفی، تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از ساخت این برنامه آشنایی بیشتر عموم مردم با موضوعات روز فناوری اطلاعات و ارتباطات به زبان ساده و روان است به طوریکه شاهد طرح این مباحث به زبان عام و از جنس مردم هستیم.
وی اظهار داشت: برنامه “بر خط” برنامه ای “آی‌تی” محور برای مخاطبان عام است که هر روز ابزار جدید  دیجیتال و شیوه استفاده از آن را آموزش می‌دهد.
وی بیان کرد: این برنامه یک باشگاه “آی تی” محور است و موضوعات آن چالش برانگیز بوده به طوریکه برای مردم می تواند جذابیت های خاصی داشته باشد.
وی  در ادامه گفت: در این برنامه به دلیل فراوان و گسترده بودن موضوعات فناوری اطلاعات و ارتباطات در هر روز با حضور کارشناسان علوم کامپیوتر و IT به بررسی و طرح سه  موضوع از این حوزه پرداخته می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای آرش برهمند با همکاری مهدی کارمند هر شب ساعت ۱۸:۳۰ با موضوع خاص و کارشناسان حوزه آی تی از شبکه آموزش پخش می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.