معرفی یک نامزد واحد از سوی اصولگریان برای انتخابات آینده ضرورت دارد

۱۴م دیماه ،

اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگریان برای حضور موفق در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده باید سعی کنند از میان نامزدهای انتخاباتی به یک جمع‌بندی رسیده و یک چهره را به عنوان گزینه نهایی معرفی کنند.

محمدمهدی اسلامی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران دربارهٔ ایجاد وحدت میان اصولگرایان گفت: به طور حتم این طیف سیاسی تنها در صورتی که با داشتن یک اصول مشترک در یک مسیر حرکت کنند می‌توانند با وحدت در انتخابات آینده حضور داشته باشند.
 
وی افزود: در منشوری که جامعتین در انتخابات سال قبل مجلس منتشر کرد تمامی اصول مورد نظر اصولگرایان مشخص شد، از این رو به کارگیری این اصول از سوی این طیف سیاسی  در انتخابات پیشرو الزامی است.
 
اسلامی با اشاره به اینکه مدل ۱+۲ سازوکار خوبی برای اجماع میان اصولگرایان است تصریح کرد: اتخاذ اینگونه سازوکار از سوی برخی از چهره‌های اصولگرا اقدام شایسته‌ای است اما کافی نیست زیرا اگر این طیف سیاسی به دولت وفاق ملی اعتقاد دارد باید سعی کند از میان نامزدهای انتخاباتی سال آینده به یک جمع‌بندی رسیده و یک چهره را به عنوان گزینه نهایی معرفی کند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: اگر اصولگرایان در مسیر مشترک گام بردارند به طور حتم  پیروزی در انتخابات سال آینده از آن آنها خواهد بود.

گفتنی است ایجاد وحدت در میان اصولگریان از جمله راهکارهایی است که این طیف سیاسی درصدد است برای انتخابات سال آینده به آن دست یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.