معلمان ششم ابتدایی ساماندهی شدند

جام جم آنلاین: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از تکمیل کادر نیروی انسانی برای ایجاد پایه ششم ابتدایی خبر داد و گفت: از ۸ فروردین جلساتی را با آموزش و پرورش تمام استان‌ها در تهران برگزار کردیم و گزارش کاملی از نظر ساماندهی فضا و نیروی انسانی اعلام شد.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ‌فاطمه قربان با اشاره به برنامه‌های دوره ابتدایی برای ایجاد پایه ششم ابتدایی، اظهار داشت: نظام آموزشی در دو دوره شش ساله تعریف شده است که از سال ۹۲ـ استقرار نظام «۳ـ۳ـ۶» را خواهیم داشت.

وی ضافه کرد: گزارش‌ها حاکی از این بود که در تمام استان‌های کشور، آمادگی کامل به لحاظ فضا و نیروی انسانی ایجاد شده است و تنها آموزش اختصاصی نیروی انسانی باقی مانده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزش تخصصی نیروها از این ماه برای پایه دوم و ششم ابتدایی انجام می‌شود که تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت؛ آموزش عمومی نیروی انسانی از بهمن‌ماه انجام شده و با آمادگی کامل به استقرار نظام «۳ـ۳ـ۶» خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه هدفمان از ساماندهی نیروی انسانی فقط ساماندهی پایه ششم ابتدایی نبود، گفت: در تلاش بودیم تا ساماندهی اساسی در نیروی انسانی دوره ابتدایی انجام شود.

قربان اضافه کرد: در گذشته در بعضی مناطق به دلیل اینکه توجه خیلی خوبی براساس نیاز به توزیع نیروی انسانی نشده بود، شاهد مازاد نیرو در برخی مناطق و کمبود نیرو در مناطق دیگر بودیم؛ در حالی که باید جابه‌جایی نیروها براساس نیاز باشد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.