مقتدی ˝سوزان سانتاک˝شد

کارگردان و بازیگر تئاتر از حضور خود در نمایش ˝درخشش در ساعت مقرر˝ به کارگردانی حمیدرضا نعیمی و نمایش ˝پوتین‌های عمو بابا˝ کار شهرام کرمی خبر داد.

پریسا مقتدی در رابطه با فعالیت خود در عرصه تئاتر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: هم اکنون مشغول گذراندن تمرین‌های نمایش “درخشش در ساعت مقرر” به کارگردانی حمیدرضا نعیمی هستم.

مقتدی ادامه داد: نمایش در واقع نگاه نویسنده بر یک واقعه مستند است و حضور بانویی به نام “سوزان سانتاک” در یوگسلاوی سابغ برای اجرای نمایش و وقایعی که اتفاق می‌افتد، در این نمایش نقش “سوزان سانتاک” را ایفا می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که کارگردان این نمایش در انتقال ایده مورد نظر خود به بازیگران تا چه حد موفق بوده گفت: خوشبختانه قبلا نیز با آقای نعیمی همکاری داشتم و از جوانب فکری ایشان آگاه بودم و همکاری با این گروه تجربه بسیار خوبی برای من است. تصویرهای ذهنی کارگردان در اتودهای اثر در مراحل ابتدایی و چه در تصویرسازی حرکتی از نقاط قوت او است همچنین اشرافی که به عنوان نویسنده بر متن دارند ترکیب تمام این موارد نوید اجرایی خوب را می‌دهد.

مقتدی بیان کرد: تمرین‌های نمایش ۱۰ روز پیش در پلاتوی شماره ۱ مجموعه تئاتر شهر آغاز شده است.

وی همچنین با اشاره به ایفای نقش در نمایشی به کارگردانی شهرام کرمی برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر گفت: به زودی تمرین نمایش “پوتین‌های عمو بابا” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز می‌شود، در این نمایش به همراه رویا افشار، سیروس همتی و یک بازیگر دیگر که هنوز مشخص نشده است ایفای نقش می‌کنم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر تصریح کرد: نمایشنامه‌ای از ایوب آقاخانی با نام “ماه بر ترک اسب پیر” را تا پایان امسال بر روی صحنه می‌برم این اثر تک پرسوناژه است و به علت بروز مشکلاتی اجرای آن با تاخیر مواجه شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.