ملی‌پوش جودو: کاملا آماده‌ام/ اعزام نکردن بانوان به تایلند تصمیم درستی بود

۰۵اردیبهشت،

هفته‌ دوم لیگ برتر جودوی بانوان فردا (جمعه) برگزار خواهد شد که جودوکار تیم شهرداری خرم آباد می‌گوید کاملا آماده است و می‌خواهد همه را شکست دهد.

تکتم بیدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در هفته‌ اول لیگ برتر دو مسابقه انجام دادم که به ترتیب در پنج و هفت ثانیه حریفان را ضربه فنی کردم و پیروز شدم. برای مبارزه در این هفته‌ هم کاملا آماده هستم و می‌خواهم که همه حریفان را مانند هفته‌ اول شکست دهم.

وی افزود: از ناحیه زانوی پای راست آسیب دیده‌ام و مینیسکم پاره است، اما خوشبختانه نیاز به عمل جراحی ندارد. این آسیب دیدگی‌ کمی اذیتم می‌کند، اما مشکل مهمی در راه پیروز شدن من نخواهد شد.

بیدل ابراز امیدواری کرد که این هفته‌ از رقابت‌های لیگ برتر با صدرنشینی تیم باشگاه ۲۲ بهمن شهرداری خرم آباد به پایان برسد: تیم ما کاملا آماده است و شرایط خوبی دارد و می‌دانم که صدرنشین این هفته‌ ما خواهیم بود.

مسئولان فدراسیون جودو برای مسابقات قهرمانی آسیا هیچ نماینده‌ای را در بخش بانوان اعزام نکردند و سبب این امر را هم سطح پایین ملی‌پوشان عنوان کردند.

ملی‌پوش جودوی ایران در مورد این تصمیم مسئولان فدراسیون جودو به ایسنا گفت: تیم ملی بانوان در رده بزرگسالان هیچ اردوی آماده سازی را انجام نداده بود و نمی‌شد که تیمی ناآماده را به مسابقات اعزام کرد. اگر تیم بدون آمادگی لازم اعزام می‌شد شاید نتایجی به دست می‌آمد که در شان جودوی ایران نبود و فدراسیون جودو به همین خاطر تصمیم گرفت که هیچ تیمی را اعزام نکند. به صورت کلی این تصمیم فدراسیون، تصمیم خوبی بود که بانوان را اعزام نکند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.