منتقمی: خصوصی شدن پرسپولیس ربطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد

۲۳م دیماه ،

520-6.jpg

بهروز منتقمی می‌گوید همدلی و رفاقت یک از اصلی‌ترین عوامل موفقیت در چند بازی اخیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حال و هوا و فضای تیم عوض شده که یکی از دلایل مهم آن وضعیت فنی خوب تیم است که به کمک بازیکنان و مربیان حاصل شده است.

وی افزود: مهم این است برنامه‌هایی که مربی برای پیاده کردن در زمین می‌دهد، بازیکنان آن را با رفاقت و همدلی انجام دهند. به نظر من یکی از عوامل موفقیت تیم صمیمیت و رفاقتی است که در حال حاضر در تیم حاکم است. امیدوارم بازی‌های بعدی را هم با برد پشت سر بگذارند. ضمن اینکه پرسپولیس در جام حذفی هم شرایط خوبی دارد که دوست داریم با همین همدلی و صمیمیت و همچنین حمایت‌های رویانیان شرایط خوب باشد.

منتقمی دربارهٔ شعارهای تندی که بعضی هواداران استقلال در بازی این تیم با ابومسلم علیه رویانیان سر دادند گفت: حیف است برای اشخاصی که در این ورزش زحمت می‌کشند و از شخصیت و آبروی خود هزینه می‌کنند، از این شعارها سر داده شود. البته باشگاه پرسپولیس برابر این مسائل خویشتن‌داری می‌کند. این دو تیم با هم رقیبند اما در رقابت توهین جایی ندارد. ما باید کمک کنیم که فضای ورزشگاه‌های ما به این سمت برود که احترام حرف اول را در آن بزند.

وی ادامه داد: متقابلا ما در برابر این حرکت جز ادای احترام کاری نمی‌کنیم و با همین ادبیات پیش می‌رویم چرا که این کارها در فرهنگ ما نیست و ما مسلمان هستیم. این گونه بی‌احترامی‌ها در شان یک ایرانی و مسلمان نیست. رسانه‌ها هم باید این حرکت را محکوم کنند تا دیگر شاهد ادامه آن نباشیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به انتخاب مهدوی کیا به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا گفت: این سبب افتخار و مایه مباهات باشگاه پرسپولیس است که علی کریمی به عنوان دومین بازیکن برتر آسیا و مهدی مهدوی‌کیا هم به عنوان محبوب‌ترین بازیکن آسیا انتخاب می‌شود. ما از این اتفاق‌ها حمایت می‌کنیم و امیدواریم که همچنان ادامه داشته باشد.

منتقمی دربارهٔ واگذاری قطعی ورزشگاه درفشی‌فر به باشگاه پرسپولیس گفت: این دستور رییس جمهور و نظر وزیر ورزش بوده که باشگاه حتما صاحب مالکیت باشد. از مسئولان تشکر می‌کنیم که در این راه به ما کمک کردند. ضمن اینکه املاک دیگری هم هست که زمانی که مالکیت آن‌ها از سوی پرسپولیس قطعی شد آن‌ها را به هواداران اعلام می‌کنیم.

وی دربارهٔ بحث خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس هم گفت: نشست‌های مربوط به این موضوع در سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش ادامه دارد تا به نتیجه برسد. نمی‌دانم چقدر طول می‌کشد اما این کار در حال انجام است. ضمن اینکه این موضوع ارتباطی به انتخابات ریاست جمهوری ندارد و وزارت ورزش پرونده خصوصی‌سازی باشگاه‌ها را پیگیری خواهد کرد.

منتقمی در پایان دربارهٔ جانشینی خود به جای رویانیان هم گفت: ما باید این تفکر را عوض کنیم. قرار نیست من جای کسی بیایم. رویانیان یک سرمایه است و باید او را حفظ کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.