موتور W12 برای بنتلی شاسی بلند

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

SUV آینده بنتلی به آرامی در حال شکل گیری است. مدیر بازاریابی بنتلی، کوین رز (Kevin Rose) اعلام کرده که این خودرو که تا سال ۲۰۱۶ و با قیمتی در حدود ۱۸۰ هزار یورو روانه بازار می‌شود، از یک پیشرانه ۱۲ سیلندر W شکل بهره خواهد برد که نیرویی بین ۵۷۵ تا ۶۵۰ اسب بخار تولید می‌کند.

Bentley SUV EXP 9 F concept

Bentley SUV EXP 9 F concept

پیشرانه معروف ۶٫۰ لیتری گروه فولکس واگن با کمک دو توربو شارژر می‌تواند ایفای نقشی جدی در این کلاس داشته باشد. بعلاوه این پیشرانه امکان استفاده از یک سیستم پلاگین هیبریدی با استفاده از موتور V8 دو توربوی ۴ لیتری در کنار موتورهای الکتریکی نیز محتمل است. حتی یک گزینه دیزل نیز برای این خودرو مطرح شده که می‌تواند V8 یا V10 توربو دیزل باشد و البته تا کنون تایید نشده است.

بعلاوه پیکره بندی ۷ نفره نیز برای این خودرو در حال بررسی است. گرچه شاید یک شاسی بلند سوپر دولوکس نیازی به این همه جمعیت مسافر نداشته باشد! فعلا بنتلی در حال صحبت و نظر سنجی بین مشتریان بلقوه این خودرو است تا ببیند آیا لزومی به استفاده از ردیف سوم صندلی‌ها برای این ماشین وجود دارد یا خیر.

بنتلی برندیست که نمایانگر اوج توان فولکس واگن در ارائه خصوصیات لوکس منحصر به فرد است و بنابراین برای این خودرو سنگ تمام خواهد گذاشت.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.