واکنش رولزرویس به بنتلی شاسی‌بلند

۱۲ تیرماه ۱۳،

واکنش رولزرویس به بنتلی شاسی‌بلند

Bookmark and Share

تا چهار سال دیگر بازار شاسی بلندهای بسیار لوکس انتخاب‌های متعددی پیش روی خریداران ثروتمند قرار خواهد داد و رولزرویس تلویحا تایید کرده قصد دارد یکی از بازیگران اصلی در این بازار باشد. 

لامبورگینی با کمک آئودی و پورشه و موتور ده سیلندر گالاردو مدل اوروس را خواهد ساخت {+}. بنتلی سخت در تلاش است تا شاسی‌بلند خود را برای عرضه در سال ۲۰۱۶ آماده کند {+} و آستون مارتین هم که حالا پشتیبانی فنی ای‌ام‌جی را با خود دارد قصد دارد تا سال ۲۰۱۷ شاسی‌بلند خود را به بازار عرضه کند. همزمان مازراتی لوانته نیز خود را برای حضور در این بازار آماده می‌کند و لندروور هم برای اینکه از قافله عقب نماند قصد دارد نمونه سوپر لوکسی از رنج‌روور را به بازار بفرستد. 

در این میان جای رولزرویس خالی به نظر می‌رسد. تا کنون دربارهٔ مدل شاسی‌بلند این کارخانه تنها شایعه‌هایی شنیده می‌شد. اما مدیر این کارخانه این هفته در مصاحبه‌ای با هفته نامه اتواکسپرس تلویحا تأیید کرده که مارک لوکس انگلیسی هم خود را برای رقابت در این بازار آماده می‌کند. 

واکنش رولزرویس به بنتلی شاسی‌بلند

تورستن مولر اوتوس، مدیر اجرایی رولزرویس به اتواکسپرس گفته «بازار شاسی‌بلند بسیار جذاب است» و «من حضور  در این بازار را رد نکردم». 

رولزرویس به تازگی مدل کوپه ریس را به بازار عرضه کرده است و مولر اتووس بسیار علاقه‌مند است تا مدل‌های تازه‌ دیگری به بازار عرضه کند. از سوی دیگر تعداد میلیاردرهای جوان در جهان رو به افزایش است و عاقلانه نخواهد بود اگر رولزرویس خودروی شاسی بلند که محبوب جوانان است به محصولات خود اضافه نکند.

براساس گزارش‌های انتشار یافته جیل تیلور، مدیر طراحی رولزرویس در حال رفت و آمد مرتب به مونیخ، دفتر مرکزی ب ام و  مالک رولزرویس است، تا طرح‌هایش برای یک رولزروریس شاسی‌بلند را به مدیران ب ام و نشان دهد. 

به احتمال بسیار موتور این ماشین دوازده سیلندر با حجم ۶.۶ لیتر است که پیشتر در مدل ریس به کار گرفته شد. این موتور ۶۲۴ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و می‌تواند در حدود ۴.۵ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند. پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو ۲۵۰ هزار پوند باشد که دو برابر رقیبش در کارخانه بنتلی است. 

برچسب ها : رولز‌رویس | شاسی‌بلندهای لوکس | بنتلی | تاریخ : ۲۰۲۲/۱۰/۰۹
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.