مورینیو: بدترین فصل مربیگری‌ام را پشت سر گذاشتم

۲۸اردیبهشت،

رئال در فینال کوپا دلری با نتیجه دو بر یک از اتلتیکو، هم شهری خود شکست خورد و این فصل را بدون قهرمانی به پایان رساند.

مورینیو بعد از این بازی در کنفرانسی خبری گفت: « این بدترین فصل دوره مربیگری من بود. این فصل ما باید به سوپر جام اسپانیا، رده دوم لا لیگا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسنده کنیم .»

وی در همین حال خاطر نشان کرد « آنچه که برای بسیاری از مربیان خوب به حساب می آید برای من بد است .»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مورینیو دربارهٔ شایعات مرتبط با جدایی خود از رئال ماردید و بازگشت به چلسی گفت: « من سه سال دیگر با رئال قرار دارم و هنوز برای مذاکره دربارهٔ آینده خود با رئیس ( فلورنتینو پرز ) دیدار نکرده ام .»

وی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر انتخاب کارلو آنچلوتی، سر مربی پاری سن ژرمن به عنوان جانشین او اعلام کرد « برای من مذاکره با آنچلوتی موضوعی عادی است .»

مورینیو گفت:‌ « چیزی که من می توانم وعده دهم عمل به این قرارداد است. هنوز بازی هایی در لا لیگا مانده است و باید به این لیگ احرام گذاشت برخی تیم ها با چالش مواجه می باشند. اما برای من عادی است هواداران را تا پایان فصل دربارهٔ آنچه که فصل قبل روی خواهد داد، منتظر نگذاشت .»

آقای خاص دربارهٔ باخت در فینال جام حذفی که به چهارده سال موفقیت رئال مقابل اتلتیکو پایان داد، گفت: « من فکر می کنم ما شایسته این نتیجه نبودیم چون سه بار تیرک دروازه را هدف قرار دادیم و این کاملا طبیعی نیست.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.