میثاقیان: راه‌آهن و آلومینیوم به برد احتیاج دارند

۲۷م دیماه ،

اکبر میثاقیان در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل راه‌آهن عنوان کرد: دیدار بسیار سختی با راه‌آهن داریم. هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌‌آیند. شرایطمان در جدول طوری است که می‌خواهیم در این بازی به برتری دست پیدا کنیم.

وی دربارهٔ اینکه راه‌آهن نتوانست در دور برگشت به پیروزی دست یابد و تمام بازی‌های خود را شکست خورده عنوان کرد: این موضوع دلیل نمی‌شود که بگوییم را‌ه‌آهن ضعیف است. این تیم مربی و بازیکنان خوبی دارد و به دنبال کسب پیروزی در این دیدار می باشند البته ما هم برای برد به میدان می‌رویم. بازیکنان خوبی داریم. در بازی با فولاد با بهترین تیم لیگ از لحاظ تهاجمی بازی کردیم و می‌توانستیم نبازیم.

سرمربی تیم آلومینیوم دربارهٔ حضور ایمون زاید در این دیدار گفت: باید ببینیم شرایط چگونه است که او را در ترکیب قرار دهیم یا خیر. اگر وضعیت خوبی داشته باشد بازی می‌کند. دو بازیکن از تیم‌های بزرگ پایخت آورده‌ایم که جذایبت‌های خاص خود را دارد و امیدوارم این مورد مثمرثمر باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند که باید برای هماهنگی چندین هفته به آنها فرصت داد. امیدوارم شرایط در آینده برای آلومینیوم بهتر شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.