میزان حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال ۹۱ اعلام شد

میزان حداقل و حداکثر حقوق فرهنگیان در سال 91 اعلام شد

‘وحید کیارشی’ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای شیوه تعیین ضریب حقوق کارمندان و فرهنگیان را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه که براساس مصوبه شماره ۵۸۴۰۴ ت ۴۸۰۹۳ ه مورخ ۲۷ خردادماه سال ۹۱، هیأت وزیران تنظیم شده، آمده است: ضریب حقوق سال ۹۱ مشمولین قانون خدمات کشوری، هشتصدو پنج (۸۰۵) و اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، یازده هزار و چهارصد و شصت (۱۱۴۶۰) ریال است.

طبق این بخشنامه، امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره های آموزشی طی شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال ۱۳۹۰ با توجه به جدول شماره ۳ و تبصره ۱ بند ۶ فصل دوم دستورالعمل شماره ۱۴۵۹۳/۲۰۰ مورخ ۲۱/۲/۸۸ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منضم به بخشنامه شماره ۸/۷۱۰ مورخ ۲۲/۲/۸۸ به تاریخ ۱/۱/۹۱ قابل احتساب است.

براساس این گزارش، طبق ماده ۹۰ قانون بودجه سال ۹۱، افزایش ریالی از تفاوت تطبیق درج شده در احکام حقوقی کارمند کسر نخواهد شد و تفاوت مذکور در حکم حقوق ثابت باقی خواهد ماند و همچنین حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در سال ۹۱، به میزان پانزده (۱۵) درصد افزایش می یابد.

این گزارش می افزاید: حداقل و حداکثر حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین، بازنشستگان و وظیفه بگیران موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری به ترتیب (۳۹۲۱۵۰۰) و (۲۷۴۵۰۵۰۰) ریال خواهد بود.

پرداخت فوق العاده اضافه کار ساعتی به کارمندان با رعایت بند ۱۴ مصوبه هیأت وزیران تابع دستورالعمل ابلاغی خواهد بود.فوق العاده مأموریت روزانه داخل کشور کارمندان که به عنوان مأمور برای انجام وظیفه موقت به خارج از حوزه شهرستان محل خدمت خود اعزام می شوند و ناچار به توقف شبانه هستند تا میزان حداقل حقوق و مزایا به مأخذ یک بیستم و نسبت مازاد آن به مأخذ یک پنجاهم و در سقف اعتبارات مصوب قابل پرداخت خواهد بود و سایر موارد مطابق آیین نامه فوق العاده روزانه، موضوع بند(ث) ماده ۳۹ قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن صورت می گیرد.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در صورت عدم توقف شبانه در محل مأموریت پنجاه(۵۰) درصد فوق العاده مأموریت روزانه قابل پرداخت است.در زمان حاضر بیش از یک میلیون و یکصد هزار نفر در آموزش و پرورش اشتغال دارند که از این تعداد حدود ۷۰۰ هزار نفر معلم هستند.

tags

,آموزش و پرورش, استاد, بازنشستگان, حق الزحمه, حقوق, حقوق فرهنگیان, حقوق فرهنگیان سال ۹۱, حقوق کارمندان, حقوق معلمان, حقوق و حق الزحمه, داقل حقوق و مزایا معلمان, داقل و حداکثر حقوق مستخدمین شاغل, در مورد آموزش و پرورش, در مورد فرهنگیان, درمورد حقوق معلمان, روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش, سقف حقوق فرهنگیان, سقف حقوق معلمان, فرهنگیان, قانون اداری, قانون حق الزحمه کارمندان, مستخدمین شاغل, معلم, وزارت آموزش و پرورش, وظیفه بگیران, کارمندان, کارمندان آموزش و پرورش

تاریخ ۲۰ تیر      

تعداد بازدید ۵      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار گوناگون

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.