میزان دسترسی برنامه‌های همراه به داده‌های کاربر را اندازه بگیرید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یک گروه تجاری وب پایگاه اینترنتیی را راه اندازی کرده تا کاربران برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی و تبلت بتوانند از میزان مصرف داده‌های شخصی خود مطلع شوند.
 
به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، پایگاه اینترنتی یاد شده که توسط گروه CTIA راه اندازی شده به آدرس KnowMyApp.org چندروزی است راه اندازی شده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند قبل از بارگذاری ونصب یک برنامه از میزان مصرف دیتا توسط برنامه یاد شده مطلع شوند، امری که به کاهش هزینه‌ها و مدیریت کاربری اشخاص کمک می کند.
 
افراد با مراجعه به پایگاه اینترنتی یاد شده می‌توانند نام برنامه، سیستم عامل مورد استفاده یا طبقه‌بندی‌های مختلف برنامه‌ها را جستجو کنند و از نحوه تست کردن و بررسی امکانات مختلف آنها هم مطلع شوند. از این روش می‌توان حتی برای مدیریت بهتر میزان مصرف باتری هم استفاده کرد.
 
فعلا از طریق این وب پایگاه اینترنتی می توان ۵۰ برنامه رایگان و پولی برتر عرضه شده در فروشگاه‌های گوگل و اپل را تست کرد و قرار است هر ماه تعداد بسیاری برنامه تازه به آنها افزوده شود. برنامه نویسان هم می توانند برنامه های تازه خود را در این پایگاه اینترنتی ثبت کنند.
 
در طراحی این پایگاه اینترنتی شرکت هایی مانند Apple، AT&T، Ericsson، HTC America، Microsoft، Sprint  و Verizon Wireless همکاری داشته اند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.